МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Тетяна Василівна Колбіна Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця https://orcid.org/0000-0002-5296-5985
Ключові слова: інтернаціоналізації вищої освіти, академічна мобільність, якість вищої освіти, міжкультурна компетентність

Анотація

У статті показано, що інтернаціоналізація вищої освіти і академічна мобільність ґрунтуються на процесах міжкультурної комунікації. Розвиток цих процесів в Україні має сприяти формуванню професійної компетентності студентів, підготовці молоді до життя, навчання і праці у багатомовному і мультикультурному світі. Міжкультурна компетентність передбачає знання щодо особливостей іншої культури та її цінностей, специфіки процесу міжкультурної комунікації з представниками інших культур, уміння налагоджувати міжкультурну взаємодію на засадах толерантності до відмінностей комунікативної поведінки її учасників.

Посилання

Болонский процес. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vnz.org.ua/bolonskyj-protses

Будапештсько-Віденська Декларація «Про створення Європейського простору вищої освіти», 12 березня 2010 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //euroosvita.net

Європейський Акредитаційний Консорціум (ECA). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ecahe.eu

Європейська асоціація міжнародної освіти (EAIE). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: European Association for International Education https://www.eaie.org

Європейська асоціація університетів. The European Association of Universities (EUA). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://euroosvita.net

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Колбіна, Т. В. (2020). МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 34-37. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-34-38