РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Марина Юріївна Ткаченко Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського
  • Світлана Олександрівна Радюшіна Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського
Ключові слова: «творчість», «творча особистість», «креативність особистості», «творчий потенціал», творча активність, диригентсько-хорова підготовка

Анотація

Стаття присвячена визначенню чинників, які складають базову основу розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців художньо-педагогічного профілю, висвітлені різні погляди вчених на сутність і взаємозв’язок понять «творчість», «творча особистість», «креативність особистості»; обґрунтовані чинники розвитку творчого потенціалу в процесі диригентсько-хорової підготовки.

Посилання

Арчажникова Л. Г. Профессия учитель музыки / Л. Г. Арчажникова. М.: Просвещение, 1984. 112 с.

Ашаренкова Н. Г. Творче мислення: його особливості і засоби розвитку (на прикладі підвищення кваліфікації спеціалістів). – [Електронний ресурс] / Н. Г. Ашаренкова, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Київ. 2019. С. 39–41.

Богоявленская Д. Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества / Д. Б. Богоявленская. Ростов: Кн. Изд-во, 1983. С. 23–25.

Бонь І. Формування творчої особистості у процесі навчання / І. Бонь // Проблеми підготовки сучасного вчителя № 10 (Ч. 3), 2014, С. 15–18.

Ємчик О. Г. Розвиток творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Г. Ємчик. Рівне, 2018. 45 с.

Як цитувати
Ткаченко, М. Ю., & Радюшіна, С. О. (1). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (188), 193-197. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-193-197