ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
У статті запропоновано обґрунтування теоретико-методологічних положень концепції формування соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у процесі фахової підготовки як основи професійного самовдосконалення, професіоналізму, педагогічної майстерності, яка базується на фундаментальних теоріях соціального розвитку, соціальної взаємодії, соціальних груп, соціалізації особистості. В якості парадигмальної методології обґрунтовано системний, діяльнісний і компетентнісний підходи.
Посилання
Антипина Г. С. Теоретико-методоло-гические проблемы исследования малых социальных групп Л.: Издательство Ленинградского университета, 1982. 112 с.
Браніцька Т. Р. Конфліктологічна культура фахівців соціономічних професій: технологія формування. монографія / Т. Р. Браніцька. Вінниця: Нілан, 2018. 461 с.
Варецька О. В. Теоретичні і методичні засади розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти: дисертація доктора педагогічних наук: 13.00.04. Київ. 2015. 630 с.
Гершунский Б. С. Философия образования для XXI века: в поисках практико-ориентированных образовательных концепций / Б. С. Гершунский. М.: Изд-во «Совершенство», 1998. 608 с.
Задорожня-Княгницька Л. В. Теорія і методика деонтологічної підготовки менеджерів освіти в університетах: дисертація доктора педагогічних наук: 13.00.04. Маріуполь. 2018. 530 с.
Кубрякова Е. С., Демьянков В. В., Панкрац Ю. Г., Лузина Л. Г. Краткий словарь когнитивных терминов / Под общ. ред. Е. С. Кубряковой. М.: Филологический факультет МГУ им. М. В. Ломоносова, 1997. 245 с.
Москаленко В. В. Соціальна психологія. Підручник. Видання 2-ге, виправлене та доповнене – К.: Центр учбової літератури, 2008. 688 с.
Реан A. A., Коломинский Я. Л. Социальная педагогическая психология. СПб. : «Издательство «Питер», 1999. 416 с.