МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИЧНИХ ПОНЯТЬ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • Тетяна Анатоліївна Огарєнко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-8400-1670
Ключові слова: методика вивчення синтаксису, просте ускладнене речення, текстуальний підхід, комунікативно-діяльнісний підхід, комунікативна мета

Анотація

У статті проаналізовано методику текстуального підходу до вивчення синтаксичних понять, зокрема ускладнювальних компонентів у простому ускладненому реченні. Доведено, що у зв’язку з комунікативно-діяльнісним підходом найважливішим при вивченні дисциплін мовознавчого циклу є формування комунікативних вмінь. Визначено, що цілісний аналіз синтаксичних одиниць уможливлює визначення їхньої ролі в тексті залежно від комунікативної мети.

Посилання

Довженко О. Кіноповісті. Оповідання. Київ, Наукова думка, 1986. 710 с.

Кухарчук І. О. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення синтаксису у мовній освіті вчителів української мови та літератури: автореф. дис. …канд. пед. наук : 13.00.02. Київ, 2006. 20 с.

Огарєнко Т. А. Сучасна українська літературна мова. Синтаксис. Просте ускладнене речення. Складне речення: навч. посіб. Кропивницький, 2019. 88 с.

Плиско К. М. Синтаксис української мови із системою орієнтирів для самостійного вивчення. Харків, Основа, 1992. 149 с.

Як цитувати
Огарєнко, Т. А. (1). МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИЧНИХ ПОНЯТЬ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (188), 131-134. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-131-134