СУЧАСНІ ІННОВАЦІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Анотація
У статті розглядаються особливості використання Інтернету та комп’ютерних технологій у навчанні англійської мови як допоміжного інструменту в реалізації навчальних стратегій. Запропоновано способи використання Інтернету та комп’ютерних технологій у процесі навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. Стаття містить описи програм (Classcraft, Aurasma, Augent Reality та ін.), а також можливості їх використання в процесі навчання студентів немовних спеціальностей.
Посилання
Концепція розвитку англійської мови в університетах. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-stvorilo-koncepciyu-rozvitku-anglijskoyi-v-universitetah-u-dodatku-riven-v1-obovyazkova-umova-vstupu-v2-vipusku-vikladannya-profilnih-disciplin-inozemnoyu-ta-movni-skriningi.
Korzystanie z Internetu. Komunikat z badań. CBOS 2019. URL: https//cbos.pl/SPISKOM.PL/2019/K_095_19.PDF.
Крисилов В. А., Макарова Ю. А. Тенденції впровадження інформаційних технологій та сучасних технічних засобів у навчальний процес // Штучний інтелект. 2013. №4. С. 27–35.
Малихін О., Гавриленко А. Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання філологічних спеціальностей // Молодь і ринок. 2018. №11 (166). С. 28–31.
Мороз В. М., Йолтухівський М. В., Власенко О. В. Формування задуму руху та його реалізація // Мороз В. М., Йолтухівський М. В., Власенко О. В. Латеральний гіпоталамус і префронтальна кора в організації довільних рухів. Вінниця-Київ: ЦНІТ ВДМУ. 1998. С. 49–58.
Політанський В. С. Інформаційне суспільство в Україні: від зародження до сьогодення / В. С. Політанський // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право. 2017. Вип. 42. С. 16–22
Prensky Marc. Digital Natives, Digital Immigrants // On the Horizon. – NCB University Press, Vol. 9 No. 5, October 2001. C. 1–15
Sweeney R. Millennial behaviors and demographics// Newark: New Jersey Institude of Technology. 2006. S. 27–35