УКРАЇНСЬКА ВОКАЛЬНА ПЕДАГОГІКА: ДЖЕРЕЛОЗНАВЧИЙ ДИСКУРС

  • Анатолій Кирилович Мартинюк ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» https://orcid.org/0000-0003-2553-8598
Ключові слова: вокальна педагогіка, художня естетика, виконавська інтерпретація, процес співу

Анотація

У статті розкриваються художньо-естетичні та освітні засади української вокальної педагогіки. Висвітлюються актуальні аспекти професійної вокальної підготовки майбутнього педагога-музиканта, за якими здійснюється процес реалізації фахових напрямків-розвиваючого, виконавського, методичного і педагогічного. Відзначено, що кваліфікація викладача мистецької освіти інтегрує в собі комплекс теоретичного і практичного досвіду, впровадження набутих знань, умінь і навичок вокальної навчально-виховної діяльності. Стаття має своїм теоретичним підґрунтям аналіз науково-методичних праць в галузі вокального мистецтва і педагогіки.

Посилання

Бриліна В. Л., Ставінська Л. М. Вокальна професійна підготовка вчителя музики: метод. посіб. для викладачів та студентів вищих педагогічних і мистецьких закладів. Вінниця: Нова Книга, 2013. 120 с.

Давидов М. А. Виконавське музикознавство. Енциклопедичний довідник. Луцьк: ВАТ «Волинська обласна друкарня», 2010. 400 с.

Колодуб І. С. Питання теорії вокального мистецтва. Харків, 1995. 120 с.

Юцевич Ю. Є. Теорія і методика розвитку співацького голосу: навч.-метод. посіб. для викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів, учителів шкіл різного типу. Київ: ІЗМН, 1998. 160 с.

Як цитувати
Мартинюк, А. К. (1). УКРАЇНСЬКА ВОКАЛЬНА ПЕДАГОГІКА: ДЖЕРЕЛОЗНАВЧИЙ ДИСКУРС. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (188), 116-120. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-116-120