ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПРИВАТНОГО ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЦРД «ІриСкА»
Анотація
У статті розкрито проблему підготовки дошкільників до школи у приватних позашкільних навчальних закладах, проаналізовано сутність такого виду підготовки та її особливості.
На основі спостереження за процесом підготовки до школи, багаторічним аналізом його ефективності, а також опрацювання науково-методичної літератури, запропоновано та проаналізовано педагогічні умови підготовки дітей до школи в освітньому просторі приватного закладу позашкільної освіти ЦРД «ІриСкА» (м. Чернівці): наступність у змісті підготовки дітей до школи в контексті вимог НУШ; застосування діагностики та аналіз результатів динаміки готовності дитини до школи; кадрове і дидактично-методичне забезпечення навчального процесу; взаємодія та співпраця з батьками як важливий чинник ефективної підготовки дитини до навчання в школі.
Посилання
Андрієвський, Б. М. Проблеми готовності шестирічних дітей до навчання в школі / Б. М. Андрієвський // Педагогічний альманах : [збірник наукових праць]; редкол. В. В. Кузьменко (голова та ін.). Херсон: РІПО, 2010. Випуск 5. С. 6–9.
Борисова Л. М. Готовність дитини до навчання / Л. М. Борисова // Психологічна газета. 2005. № 23. С. 3–7.
Бубін А. О. Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти в педагогічній спадщині українських педагогів / А. О. Бубін // Волинський національний університет ім. Лесі Українки. Наук. вісн. Серія: Педагогічні науки. Луцьк, 2010. № 23. С. 131–134.
Кононко О. Виховуємо соціально компе-тентного дошкільника навч. метод. посібник до Базової прогр. розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» О. Кононко. К.: Світич, 2009. 208 с.
Корякіна, І. В. Особистісна готовність дітей 6-го року життя до школи як актуальна проблема сьогодення / І. В. Корякіна // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). Бердянськ: БДПУ, 2010. № 3. С. 176–185.
Сікорський П. І. Теоретико-методологічні основи диференціації навчання : [монографія] /П. І. Сікорський; Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. Л.: Каменяр, 1998. 196 с.