ПЕРІОДИЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ
Анотація
У статті подано періодизацію підготовки фахівців дошкільної освіти, з’ясовано особливості становлення і розвитку підготовки педагогів дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії, що пов’язані з її адміністративним устроєм, який характеризується поділом на чотири адміністративно-політичні частини – Англія, Уельс, Шотландія, Північна Ірландія, які утворюють Об’єднане королівство. Мета статті: розглянути періодизацію підготовки фахівців дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії та проаналізувати етапи, періоди й особливості розвитку дошкільної системи освіти.
Посилання
Geography of Great Britain [Electronic resource] : Learn Information about the United Kingdom URL: http://geography.about.com/od/unitedkingdommaps/a/united-kingdom-geography-overview.htm.
Олійник М. І. Регулювання процесу підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти у країнах Східної Європи (на основі аналізу нормативних документів). Молодий вчений. 2015. № 10(2). С. 147–152.
Саргсян А. Л. Реформування системи вищої освіти Великобританії в кінці XX – на початку XXI століття: дис... канд. пед. наук: 13.00.01. Луганськ, 2009. 216 c.
Прокопчук, О. І. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти у Великій Британії: дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: 13.00.04 –теорія та методика професійної освіти. Кіровоград, 2016. 215 с.
Основи економічної теорії : навч. посібник / С. В. Мочерний, О. А. Устенко. 2 вид., доп. К. : Видавничий центр «Академія», 2006. 502 с.
Ретроспективы развития содержания дошкольного образования Англии в исторический период URL: http://tourism-london.ru/spavochnik-po-velikobritanii/doshkolnoe-obrazovanie-v-anglii/956-retrospektivy-razvitiya-soderzhaniya-doshkolnogo-obrazovaniya-anglii-v-istoricheskiy-period.html
Порівняльна педагогіка: здобутки двохсотлітнього розвитку та сучасні проблеми / О. Локшина. Порівняльно-педагогічні студії. 2010. № 3–4. С. 6–15