МОТИВАЦІЙНА КОМПОНЕНТА ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Ключові слова: мотив, внутрішня мотивація, зовнішня мотивація, умови, здобувач вищої педагогічної освіти

Анотація

В статті розкрито сутність понять «мотив», «мотивація»; розглянуто внутрішні та зовнішні мотиви навчання здобувачів вищої освіти; досліджено динаміку зміни мотиваційної діяльності студентів педагогічного коледжу впродовж здобуття освіти. Здійснено аналіз умов та чинників, що впливають на формування позитивної мотивації як важливої складової якісного навчання та професійного становлення майбутнього фахівця.

Посилання

Закон України «Про освіту». Відомості Верховної ради України. 2019. №2657-VIII. 2661 – VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145–19

Закон України «Про вищу освіту». Відомості Верховної ради України. 2019. №243-VIII. 2300 – VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556–19

Алексєєва М. І. Дослідження мотиваційної сфери підлітка / Вивчення особистості підлітка / [За ред. М. Т. Дригус]. Київ: Ін т психології АПН України, 1994. 128 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1997. 376 с.

Ільїн Є. П. Мотивація і мотиви. СПб: Питер, 2003. 512 с.

Леонтьев О. М. Діяльність. Свідомість. Особистість: навч. посібник. Москва: Смисл, 2004. 345 с.

Овчинников М. В. Структура и динамика мотивации учения студентов педагогического вуза. Профессиональное образование. Столица. Приложение «Новые педагогические исследования». 2007. № 5. С. 151–155

Реан А. О. Коломинський Я.Л. Соціальна педагогічна психологія. СПб «Пітер», 1999. 368 с.

Сільвейстр А. М., Моклюк М. О. Мотивація навчання студентів як психолого-педагогічна проблема. Наукові записки. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2016 № 5 С .152–158

Черняк Н. О. Формування мотивації студентів до навчання у ВНЗ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2013. № 38. С. 388–393

Як цитувати
Антонюк, Н. А., & Пушкар, Н. С. (1). МОТИВАЦІЙНА КОМПОНЕНТА ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (188), 54-58. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-188-54-58