ВИКОРИСТАННЯ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМСПРЯМУВАННЯМ

  • Людмила Олександрівна Лисенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-5732-6317
Ключові слова: навчання, технології, мова, інструменти, мультимедіа, відео, пристрої, засоби масової інформації

Анотація

У статті аналізуються сучасні ІТ технології навчання англійської мови при вивченні курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням», а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції використання сучасних технологій, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативних вмінь.

Посилання

Edwards P. A Vast Machine: Computer Models, Climate Data, and the Politics Of Global Warming. Cambridge, 2010. MA: MIT Press.

Fenwick T, Edwards R. Exploring the impact of digital technologies on professional responsibilities and education European Educational Research Journal 2016, Vol. 15(1) 117–131. Retrieved February 07 2019 from https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/1474904115608387

Lenhart A. Teens, Social Media and Technology Overview 2015. Pew Research Center. Retrieved January 27 2016 from http://www.pewinternet.org/files/2015/04/P1_TeensandTech_Update2015_0409151.pdf

Shandruk Svitlana. Tendentsii profesiinoi pidgotovky vchyteliv u USA [Tendencies of professional preparation of teachers in the USA] : [monography]. Kirovohrad:Imeks-LTD, 2012.

Webster R. A reflective and Participatory Methodology for E-learning and Life-long Learning / R. Webster // Advances in E-learning: Experiences and methodologies / J. Francisco, G. Penalvo // Information Science Reference. – Hershey. – 2008. – P. 4.

Опубліковано
2019-11-05
Як цитувати
Лисенко, Л. О. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМСПРЯМУВАННЯМ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (178), 125-128. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/47