ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХІ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯМАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • Аліна Сергіївна Квітка Хмельницький Національний Університет, Академія Державної пенітенціарної служби https://orcid.org/0000-0002-6763-3035
  • Римма Ігорівна Шмельова Херсонський Державний університет, Академія Державної пенітенціарної служби https://orcid.org/0000-0001-7227-5511
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерні технології, скрайбінг-презентація, форми навчання англійської мови, майбутні офіцери Державної кримінально-виконавчої служби України

Анотація

У науковій статті виокремлено проблеми, що виникають в процесі навчання майбутніх офіцерів Держаної кримінально-виконавчої служби України англійської мови. Узагальнено функції та принципи навчання майбутніх офіцерів Держаної кримінально-виконавчої служби України англійської мови комп’ютерними засобами. Охарактеризовано види новітніх технологій навчання англійської мови, зокрема, комп’ютерні технології : тренувальні, т’юторські, проблемного навчання, імітаційно-моделюючі, ігрові, телекомунікаційні технології. Виділено нетрадиційні форми підходів до навчання англійської мови майбутніх офіцерів Держаної кримінально-виконавчої служби України: інформаційно-комунікативні технології, ігрові технології, дослідницькі технології, інтерактивні технології. Виокремлено етапи впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, форми роботи з комп’ютерними навчальними програмами на заняттях іноземної мови. Аргументовано необхідність застосування скрайбінг-презентації, як новітнього засобу вивчення англійської мови. Узагальнено основні лінгводидактичні завдання застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання англійської мови майбутніх офіцерів Держаної кримінально-виконавчої служби України.

Посилання

Аспицкая А.Ф. Использование информационно -коммуникационных технологий при обучении химии: методическое пособие / А.Ф. Аспицкая – 2009, – 356 с.

Бєлікова І. Мультимедійні засоби навчання – запорукапідвищення якості вивчення іноземних мов у ВНЗ / І. Бєлікова // Теорія та методика управління освітою – 2013, – Вип. 12 – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_12_5. (дата звернення 12.11.2019)

Деркач Т. Інформаційні технології у викладанні хімічних дисциплін : навч. -метод. посіб. / Т. Деркач – 2008. – 336 с.

Корж В.В. Роль мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови / В.В. Корж – URL: http://www.confcontact.com/2008oktInet_tezi/iy_korzh.php (дата звернення 12.11.2019).

Коршук Т.Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення вмотивованості студентів / Т.Л. Коршук // VІІ Міжнародна науково-практична Інтернет – конференція «Сучасні методи викладання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі». – URL: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1145(дата звернення 12.11.2019).

Кузьміна І. П. Використання сучасних інформаційних технологій на заняттях з іноземної мови. / І.П. Кузьміна – URL: http://novyn.kpi.ua/2008-3/05_Kuzmina.pdf (дата звернення 12.11.2019).

Кухарьонок С. С. Використання новітніх засобів навчання у вивченні іноземної мови студентами немовних ВНЗ / С.С. Кухарьонок – URL: http://eprints.zu.edu.ua/22480/1/Kukharyonok_doc_4.pdf(дата звернення 12.11.2019).

Лазаренко С. В. Використання сучасних засобів інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах / С.В. Лазаренко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна – 2015 – Вип. 52. – С. 157-159.

Опубліковано
2019-11-25
Як цитувати
Квітка, А. С., & Шмельова, Р. І. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХІ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯМАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (183), 192-196. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-183-192-196