ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ
Анотація
В даній статті розглядаються особливості індивідуалізації навчання, як системи засобів, яка сприяє усвідомленню слухачем своїх сильних і слабких можливостей навчання, підтримці і розвитку самобутності з метою самостійного вибору власних смислів навчання, її впровадження в сучасну систему військової освіти. Авторами розглянуті вибрані технології індивідуалізації навчального процесу та проведено статистичний аналіз результатів, отриманих у ході експерименту, що був покликаний здійснити індивідуалізацію навчального процесу шляхом диференціації завдань практичних занять з дисципліни «вища математика». На основі аналізу експериментальних та контрольних даних показано, що при індивідуальному підході та диференціації завдань для проведення практичних і самостійних занять середній рівень засвоєння нового матеріалу слухачами був вищий, ніж при використанні однотипних завдань. Розроблена система проведення практичних занять дозволяє за відносно короткий період підвищити базові знання з математики у курсантів з низьким рівнем базової підготовки до середнього.
Посилання
Терещук Г. Індивідуалізація навчання в контексті ідей концепції нової української школи / Григорій Терещук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2017. - № 2. С. 6-16.
Панченко А. Г. Індивідуалізація навчання – джерело підвищення ефективності навчального процесу / А. Г. Панченко // Англійська мова та література. – 2005. – № 22/23. – С. 13–28.
Педагогіка. Індивідуалізація і диференціація навчання // Бібліотека online. – 2006–2017. URL: http://readbookz.com/book/172/5458.html (дата звернення: 08.11.2019).