ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

  • Микола Миколайович Кондрашов Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-3411-2209
Ключові слова: управління, педагогічна підготовка, активні форми й методи,технології управління, якість освіти

Анотація

У статті педагогічна підготовка розглядається як об’єкт управління якістю професійного становлення майбутніх педагогів; конкретизуються управлінські функції і дії викладача в навчальному процесі; форми й методи активізації пізнавальної позиції учасників освітнього процесу, різноманітність технологій управлення якістю педагогічної підготовки та основні напрямки реалізації управління в освітньому процесі.

Посилання

Бондаревкая Е. В. Гуманитарный статус личностно-ориентированного образования / Е. В. Бондаревская // Славянская педагогическая культура. – 2007, № 6. – С. 7–13.

Вербицкий А. А. Игровые формы контекстного обучения / А. А. Вербицкий. – М.: Знание, 1993. – 95 с.

П Всеукраїнський з’їзд працівників освіти. – К., 2002. – С.137–145.

Іщенко М. П. Суб’єкти, об’єкти і механізми управління освітою в Україні / М. П. Іщенко // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. № 36 (289). – Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2013. – С. 64–72.

Кондрашова Л. В. Основы дидактики высшей школы / Л. В. Кондрашова. – Херсон, 2011. – 326 с.

Любимов Д. Реформы, в которых нуждается российское образование / Д. Любимов // Директор школы. – 2005. – № 10. – С. 3–7.

Опубліковано
2019-11-05
Як цитувати
Кондрашов, М. М. (2019). ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (178), 112-115. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/43