ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ГРИ

  • Тетяна Анатоліївна Капітан Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-9999-9293
Ключові слова: активізація, діяльність учнів, гра, активна діяльність, результативність, атмосфера мовного спілкування

Анотація

У статті розглянуто особливості організації діяльності учнів, яку активізують засобами гри на уроках німецької мови; обґрунтовано, що гра є важливим компонентом уроку, одним з ефективних засобів навчання іноземної мови й створення атмосфери мовного спілкування на уроці, а також зняття напруження та сприяння пізнавальної активності учнів.

Посилання

Василишин М. П. Комунікативно-ігрове навчання іноземної мови / М. П. Василишин // Deutsch. – 2010. – № 13. – С. 3–5.

Лащикова И. И. Игры как прием развития воображения и фантазии на уроках немецкого языка / И. И. Лащикова // Иностранные языки в школе. – 2003. – № 6. – С. 48–51.

Пассов Е. И. Урок иностранного языка в средней школе / Е. И. Пассов. – М.: Просвещение, 1988. – 223 с.

Пономар І. Гра як засіб організації роботи на уроці / І. Пономар // Deutsch. – 2011. – № 14. – С. 6–8.

Скаткин М. Н. Школа и всестороннее развитие детей / М. Н. Скаткин. – М.: Просвещение, 1980. – 144 с.

Эльконин Д. Б. Психология игры / Д. Б. Эльконин. – М.: Владос, 1999. – 360 с.

Опубліковано
2019-11-05
Як цитувати
Капітан, Т. А. (2019). ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ГРИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (178), 108-112. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/42