МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

  • Валентина Миколаївна Плющ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid org/0000-0002-8099-1566
Ключові слова: модель, готовність до професійного самовдосконалення, майбутні вчителі природничих дисциплін

Анотація

У статті розроблена та обґрунтована модель формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до професійного самовдосконалення, яка складається цільового, організаційно-змістовного, оцінно-результативного блоків, що об’єднані метою, завданнями, методологічними підходами, принципами, змістом, формами, технологіями та методами навчання, діагностичним інструментарієм виявлення рівнів сформованості готовності студентів до професійного самовдосконалення і результат.

Посилання

Андреев В. И. Педагогика творческого саморазвития: инновационный курс: в 2 кн. / В. И. Андреев. – Казань: Изд-во Казан. Ун-та, 1996. – К. 1. – 566 с.
Климов Е. А. Психология профессионала / Е. А. Климов. / М.: Вента-Граф, 2004. – 232 с.
Несторенко Г. П. Можливості особистості в контексті синергетичної моделі вищої освіти / Г. П. Несторенко // Вища освіта України. – 2004. – № 1. – С. 25–34.
Подласий И. П. Педагогика : Новый курс : [учеб. для студ высш. учеб. заведений] : В 2-х кн. / Подласий И. П. – М. : Гуманит. Изд. Ценрт «ВЛАДОС», 2003. – Кн. 1: Общие основы. Процес Обучения. – 576 с.
Селевко Г. К. Утверждай себя (самосовершенствование личности) / Г. К. Селевко. – 2-е изд. – М.: Народное образование, 2006. – 112 с.
Суворова Г. А. Психология деятельности: учеб. Пособие для студ. Психол. И пед. вузов / Г. А. Суворова. – М. : ПЕР СЭ, 2003. – 176 с.
Яковлев И. П. Интеграционные процесы в высшей школе / И. П. яковлев. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1980. – 108 с.
Hargreaves, A. Four ages of professionalism and professional lrarningg / А. Hargreaves // Teachers and Teaching: history and practice. 2000. Voi. 6. № 2. P. 151 – 1 82
Perkins D.N. Salomon G. Are Cognitive Skills Context-Bound? / D. N. Perkins, G. Salomon // Educational Researcher. 1989. Vol. 18, Issue 1. P. 16–25. Електронний ресурс [режим доступу]: https://pdfs.semanticscholar.org/f914/d85578d998c91d7c5db12fda626d14dd210.pdf.
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Плющ, В. М. (2019). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 147-152. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-147-152