ФАНДРАЙЗИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ СОЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ СПРЯМОВАНИХ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ФЕСТИВАЛЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ «СОЦІАЛЬНИЙ ПЛАКАТ-ІДЕАЛЬНИЙ СВІТ»)

Ключові слова: маркетинг, фандрайзинг, план маркетингу, соціальний маркетинг

Анотація

У статті розкрито визначення фандрайзингу, наведено основні етапи фандрайзингу та їх змісту на прикладі фестивалю соціальної реклами. Розглянуто розвиток соціального маркетингу, спрямованого на вирішення соціальних задач, в тому числі за допомогою технології фандрайзингу. Визначено особливість соціального маркетингу при розробці складових маркетингового комплексу.

Посилання

Крупський Т. Пошук ресурсів для діяльності організації (Fund Rasing) / Т. Крупський. – К. : Коаліція «Свобода вибору», 2005. – 10 с.
Башун О. В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / наук. ред. В. С. Білецький. – Донецьк: УКЦентр, 1999. – 204 с.
Соколова А. М. Алгоритм здійснення фандрайзингової діяльності. Взято з: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/48336/11-Sokolova.pdf?sequence=1
Стан розвитку організаційного потенціалу громадянського суспільства в регіонах України. Дослідження організаційної самодостатності (практики фандрайзингу) організацій громадянського суспільства [Звіт]. – К. : Центр філантропії, 2008. – 29 с.
Фандрайзинг: навч. посіб. – Центральноукраїнський регіональний навчальний центр. Партнерство громад фундація «Україна-США» (USAID), 2003. – 95 с.
Шнирков О. І Фандрайзинг: основні особливості та форми: метод. посіб. / О. І. Шнир-ков, І. О. Мінгазутдінов. – 1-ше вид. – К. : Ін-т міжнар. відн. КНУ ім. Т. Шевченка, 2000. – 50 с.
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Кушнір, Н. С. (2019). ФАНДРАЙЗИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ СОЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ СПРЯМОВАНИХ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ФЕСТИВАЛЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ «СОЦІАЛЬНИЙ ПЛАКАТ-ІДЕАЛЬНИЙ СВІТ»). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 117-120. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-117-120