ЗМІСТОВНЕ НАПОВНЕННЯ ПРОГРАМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

  • Андрій Анатолійович Дробін Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» https://orcid org/0000-0002-4414-0465
Ключові слова: програма підвищення кваліфікації, освітній процес, компетентність, післядипломна педагогічна освіта, Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, вчитель фізики і астрономії

Анотація

Стаття присвячена розгляду одного з найактуальніших питань освітньої реформи – підвищенню кваліфікації учителів. У статті обґрунтовано ведучу роль саме вчителя фізики у формуванні компетентностей з природничих наук, техніки і технологій, екології. У зв’язку з чим показано нагальну потребу у вдосконаленні раніше набутих та набуття вчителем фізики нових компетентностей у межах професійної діяльності, галузі знань, формуванні та розвитку цифрової, управлінської, комунікаційної, медійної, інклюзивної, мовленнєвої компетентностей у закладах післядипломної педагогічної освіти.

Посилання

Бик А. С. Стратегія забезпечення якості післядипломної педагогічної освіти / А. С. Бик // Педагогічний вісник. – 2017. № 43. – С. 3–8.

Гончаренко Т. Л. Напрями модернізації змісту і технологій навчання вчителів фізики у післядипломній освіті [Текст] / Т. Л. Гончаренко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 41–44.

Дробін А. А. Шкільний курс фізики: шляхи осучаснення. / А. А. Дробін. Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / За заг. ред. М. І.Садового. – Кіровоград: КДПУ, – Вип. 10, ч. 2. – 2016. – 185 c.

Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/page.

Коробова І. В. Реалізація принципу наступності у процесі підготовки вчителів фізики в умовах неперервної освіти [Текст] / І. В. Коробова // Збірник наукових праць Херсонського держ. ун-ту: Серія: Педагогічні науки : [зб. у 2-х ч.]. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2008. – Вип. 50. – Ч. 2. – С.150-154.

Коробова І. В. Уміння запитувати як показник методичної компетентності майбутнього вчителя фізики / І. В. Коробова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер: Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 2. – С. 88–94.

Постанова КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»

Проєкт державного стандарту базової середньої освіти (5-9 класи).

Руснак Т. А. Розвиток професійної компетентності вчителів фізики на курсах підвищення кваліфікації / Т. Руснак // Нова педагогічна думка. – 2013. – № 3. – С. 122–124.

Руснак Т. А. Компетентнісний підхід як концептуальна основа підвищення кваліфікації вчителів фізики / Т. А. Руснак, А. П. Андрух // Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти: науково-методичний журнал. – Чернівці: Черемош, 2012. – Вип. 2 (8). – С. 63–67.

Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Дробін, А. А. (2019). ЗМІСТОВНЕ НАПОВНЕННЯ ПРОГРАМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 98-102. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-98-102