ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ
Анотація
У статті розглянуто зміст підготовки майбутніх фахівців, здатних успішно здійснювати професійну діяльність на міжнародному ринку економічної сфери завдяки ефективній діалогічній комунікації з іноземними клієнтами й діловими партнерами. Виокремлено компоненти змісту: мотиваційний; пізнавальний; комунікативно-творчий та рефлексивний.
Посилання
Беспалько В. П. Теория учебника. Дидактический аспект / В. П. Беспалько. – М.: Педагогика, 1988. – 160 с.
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька // Освітологічний дискурс, 2014. – № 2. – С. 23–32.
Євдокімова-Лисогор Л. А. Підготовка фахівців сфери туризму до міжкультурного діалогу в процесі навчально-творчої діяльності / Л. А. Євдокімова-Лисогор // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». – Серія: Педагогіка, психологія і соціологія: Всеукр. наук. зб. – Красноармійськ, 2015. – № 2 (17). – С. 40–45.
Кухта І. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх фахівців туристичної сфери: дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / І. В. Кухта. – Ужгород, 2011. – 446 с.
Российская педагогическая энциклопедия / Под. ред. А. М. Прохорова – М.: Науч. изд-во «Большая Российская энциклопедия» Т. 2., 1999. – 423 с.
Федорченко В. К. Підготовка фахівців для сфери туризму: теорет. і метод. аспекти / В. К. Федорченко. – К.: Вища школа, 2002. – 350 с.
Хуторской А. В. Современная дидактика: учебн. пособ. / А. В. Хуторской. – М.: Высш. шк., 2007. – 639 с.