ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНО/ПРОЄКТНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПРИКЛАДІ КУРСУ «СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ВМІСТОМ ВЕБ-САЙТІВ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ТА ІТ-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

  • Людмила Михайлівна Ожиндович Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0001-7697-6948
Ключові слова: проблемно/проєктно орієнтоване навчання, система керування вмістом (CMS), загальні та предметні компетентності

Анотація

У статті розглянуто досвід успішного впровадження та особливості використання проблемно/проєктних технологій навчання для студентів технічних та ІТ-спеціальностей у межах курсу «Системи керування вмістом веб-сайтів». У ході вивчення курсу здійснюється реалізація проєкту — повноцінного функціонального веб-сайту, що сприяє опануванню навчального матеріалу дисципліни, формуванню загальних та предметних (фахових) компетентностей, отриманню запланованих програмних результатів навчання, що передбачаються освітніми програмами спеціальностей, а також набуванню практичних навичок майбутньої професійної діяльності, підтримки та розвитку дієздатного проєкту, який вже є професійним доробком.

Посилання

Карабін О. Й. Проектна діяльність у формуванні професійного саморозвитку майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. Молодий вчений. 2016. № 12.1. – С. 436–440.

Луценко Г. професійна підготовка майбутніх інженерів на засадах проектно орієнтованого навчання: моног. / Г. Луценко; за редакцією Н. А. Тарасенкової – Черкаси: видавець Чабаненко Ю. А., 2017. – 296 с.

Ожиндович Л. М. Формування загальних та фахових компетентностей у студентів технічних спеціальностей на засадах проблемно/проектно орієнтованого навчання при вивченні курсу «системи керуванням вмістом веб-сайтів» // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Iнтернет-конференції «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку», 11-17 березня 2019 р. – Черкаси. – 2019. – С. 255–261.

Ткачук В. В., Савченко О. О. Особливості активізації пізнавальної діяльності студентів шляхом проблемного викладання лекційного матеріалу. Праці Таврійського державного агротехнологічного університету. Мелітополь, 2018. Вип. 21 – С. 199–203.

Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібн. / Т. І.Туркот. – К.: Кондор, 2011. – 628 с.

Content Management Systems. W3Techs – World Wide Web Technology Surveys. URL: https://w3techs.com/ (Last accessed: 31.10.2019).

Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Ожиндович, Л. М. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНО/ПРОЄКТНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПРИКЛАДІ КУРСУ «СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ВМІСТОМ ВЕБ-САЙТІВ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ТА ІТ-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 224-228. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-224-228