ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МЕТОДИКИ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ (CLIL) У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ «ПРАКТИЧНОГО КУРСУ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА)» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ ЗВО УКРАЇНИ
Ключові слова:
предметно-мовне інтегроване навчання, граматика англійської мови, розумові здібності, іншомовна компетенція, професійна діяльність
Анотація
Стаття присвячена проблемі імплементації методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі викладання курсів «Практична граматика англійської мови» і «Практичний курс основної мови» для студентів ІІ курсу ЗВО України. Звертається увага на певні переваги методики (CLIL), що сприяє підвищенню мотивації вивчення іноземної мови, розвитку творчих розумових здібностей студентів, цілеспрямованому засвоєнню ними лексичних одиниць з інших дисциплін, поглибленню знань з граматики, які вони будуть використовувати у своїй майбутній професійній діяльності.
Посилання
Коченкова О. Возможности профилизации преподавания иностранных языков с помощью применения элементов методики CLIL (интегрирование преподавания иностранного языка и других учебных дисциплин) [Електронний ресурс] http://kochenkova.ru/publ/vozmozhnosti_profilizacii_prepodavanija_inost (дата звернення: 12.03.2019).
Руднік Ю. Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання : за і проти (світовий досвід) [Електронний ресурс]: http://elibrary.kubg.edu.ua/2896/1/Y_Rudnik_VOU_13_IMMN_PI.pdf (дата звернення: 01.03.2019).
Ходаковська О. Особливості методики предметно-мовного інтегрованого навчання [Електронний ресурс] :https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/11/63.pdf (дата звернення: 28.02.2019).
Bunting D. J. Grammar and Beyond. London. 2013, 327 p.
Marsh D. Content and Language Integrated Learning: The European Dimension - Actions, Trends and Foresight Potential. Retrieved December 18, 2016, [Електронний ресурс]. fromhttp://europa.eu.int/comm/education/languages/index/html (дата звернення: 14.09.2019).
Munoz-Luna Rosa. From drills to CLIL: the paradigmatic and methodological evolution towards the integration of content and foreign language. Revista PROFILE: Issues in Teachers' Professional Development. 16.1 (Apr. 2014): p167+. Copyright: COPYRIGHT 2014 Universidad Nacional de Colombia. [Електронний ресурс]: http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_serial&pid=1657-0790&nrm=iso (дата звернення: 24.09.2019).
Руднік Ю. Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання : за і проти (світовий досвід) [Електронний ресурс]: http://elibrary.kubg.edu.ua/2896/1/Y_Rudnik_VOU_13_IMMN_PI.pdf (дата звернення: 01.03.2019).
Ходаковська О. Особливості методики предметно-мовного інтегрованого навчання [Електронний ресурс] :https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/11/63.pdf (дата звернення: 28.02.2019).
Bunting D. J. Grammar and Beyond. London. 2013, 327 p.
Marsh D. Content and Language Integrated Learning: The European Dimension - Actions, Trends and Foresight Potential. Retrieved December 18, 2016, [Електронний ресурс]. fromhttp://europa.eu.int/comm/education/languages/index/html (дата звернення: 14.09.2019).
Munoz-Luna Rosa. From drills to CLIL: the paradigmatic and methodological evolution towards the integration of content and foreign language. Revista PROFILE: Issues in Teachers' Professional Development. 16.1 (Apr. 2014): p167+. Copyright: COPYRIGHT 2014 Universidad Nacional de Colombia. [Електронний ресурс]: http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_serial&pid=1657-0790&nrm=iso (дата звернення: 24.09.2019).
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Шевченко, І. В., & Кордюк, О. М. (2019). ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МЕТОДИКИ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ (CLIL) У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ «ПРАКТИЧНОГО КУРСУ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА)» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ ЗВО УКРАЇНИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 187-191. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-187-191
Розділ
Статті