ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ
Ключові слова:
педагогічна інтеграція, професійне самовизначення, вчитель хімії, компетентнісно орієнтовані завдання, міждисциплінарний підхід
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі педагогічної інтеграції як складової гуманізації і гуманітаризації освіти, котра є важливою умовою професійного самовизначення. Формування професійного самовизначення майбутнього вчителя хімії в закладах вищої освіти є важливим процесом, який дозволить молодому поколінню війти в сферу педагогічної діяльності на основі усвідомленого власного вибору.
Посилання
Берулава, М. Н. Теоретические основы интеграции образования. М. : Совершенство, 1998. –192 с.
Бех І. Д. Інтеграція як освітня перспектива. Початкова школа. 2002. № 5. –С. 5–6.
Бохан Ю. В., Форостовська Т. О. Особливості викладання курсу «Загальна та неорганічна хімія» в професійній підготовці майбутніх вчителів природничих дисциплін. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 5. –С. 325–332.
Герасимович Е. Е. Междисциплинарная интеграция как условие развития правовой культуры студентов: автореф. дис ... на получение научн. Степени канд. пед. наук: 13.00.01/Сургутс. гос. ун-т. Санкт-Петербург, 2004. – 18 с.
Живокоренцева Т. В. Интеграция содержания образования в педагогическом колледже как проблема коллективного практико-ориентированного исследования: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01/ Институт образ. Взрослых Росс. акад. образования. Санкт-Петербург, 2005. – 256 с.
Іванченко Є. А. Сутність та структура поняття «інтеграція». Педагогічні науки. 2009. № 52. – C. 288–296.
Іванчук М. Г. Психолого-педагогічні основи виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання: дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07. - К., 2005. – 473 с.
Короткий термінологічний словник з педагогіки / Уклад. С. Г. Мельничук, О. С. Радул, Т. Я. Довга, С. В. Омельяненко. – Кіровоград: Редакційно-видавничий відділ КДПУ імені В. Винниченка, 2004. – 35 с.
Самойленко П.И., Сергеев А. В. Интегративная функція обучения основам наук.М.: Специалист. 1995. № 5-6. С. 35-41.
Чермит К. Д., Левченко В. Г. Высшее образование: реалии и перспективы. Майкоп: Редакционно-издательский отдел Адыгейского государственного университета. 2001. 237 с.
Чухина Е. В. Интеграция психолого-педагогических и методических знаний в общепрофессиональной подготовке будущего учителя : Дис. ... канд. пед. наук : – 177 с.
Бех І. Д. Інтеграція як освітня перспектива. Початкова школа. 2002. № 5. –С. 5–6.
Бохан Ю. В., Форостовська Т. О. Особливості викладання курсу «Загальна та неорганічна хімія» в професійній підготовці майбутніх вчителів природничих дисциплін. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 5. –С. 325–332.
Герасимович Е. Е. Междисциплинарная интеграция как условие развития правовой культуры студентов: автореф. дис ... на получение научн. Степени канд. пед. наук: 13.00.01/Сургутс. гос. ун-т. Санкт-Петербург, 2004. – 18 с.
Живокоренцева Т. В. Интеграция содержания образования в педагогическом колледже как проблема коллективного практико-ориентированного исследования: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01/ Институт образ. Взрослых Росс. акад. образования. Санкт-Петербург, 2005. – 256 с.
Іванченко Є. А. Сутність та структура поняття «інтеграція». Педагогічні науки. 2009. № 52. – C. 288–296.
Іванчук М. Г. Психолого-педагогічні основи виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання: дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07. - К., 2005. – 473 с.
Короткий термінологічний словник з педагогіки / Уклад. С. Г. Мельничук, О. С. Радул, Т. Я. Довга, С. В. Омельяненко. – Кіровоград: Редакційно-видавничий відділ КДПУ імені В. Винниченка, 2004. – 35 с.
Самойленко П.И., Сергеев А. В. Интегративная функція обучения основам наук.М.: Специалист. 1995. № 5-6. С. 35-41.
Чермит К. Д., Левченко В. Г. Высшее образование: реалии и перспективы. Майкоп: Редакционно-издательский отдел Адыгейского государственного университета. 2001. 237 с.
Чухина Е. В. Интеграция психолого-педагогических и методических знаний в общепрофессиональной подготовке будущего учителя : Дис. ... канд. пед. наук : – 177 с.
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Форостовська, Т. О. (2019). ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 179-183. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-179-183
Розділ
Статті