ТЕОРІЯ I ПРАКТИКА ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
вища професійна освіта, професіоналізм, професійна компетентність, підготовка вчителів
Анотація
У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
Посилання
Shandruk S. (2012). Tendentsii profesiyniyi pidgotovky vchyteliv u USA: [monografiya]. [Tendencies in professional preparation of teachers in USA]. Kirovograd.
Day, C., J. Sachs. (2004). Professionalism, Performativity and Empowerment: Discourses in the Politics, Policies and Purposes of Continuing Practice Development. International Handbook of Continuing Professional Development.
Eraut, M. (1994). Development Professional Knowledge and Competence. London: Falmer Press.
Ismat, A. (1992). Professionalizing Teaching: Is There a Role for Professional Development Schools? ERIC Clearinghouse for Teacher Education Washington DC. Access Mode: URL: http://www.ericdigests.org/1992-3/teaching.htm
Leino, J. (1996). Development and Evaluation of Professional Competence / In Ruohotie, P. (Eds). Professional Growth and Development: Direction, Delivery and Dilemmas. Canada and Finland.
Shacklock, G. (1998). Teacher conduct of life. Asia-Pacific Journal of teacher education, Vol. 26 (3).
Shandruk, S. (2016 Contemporary Professional Preparation of Teachers in Ukraine. Naukovi Zapysky Seriya: Pedagogichni Nauky. Kirovohrad, Vyp. 150, 43-47.
Shandruk, S. (2016). Professional Preparation of Teachers in the USA and in Ukraine: Comparative Analysis. Naukovi Zapysky Seriya: Pedagogichni Nauky. Kirovohrad, Vyp.149.
Shandruk, S. (2016). Teacher Education Reform in the USA / Shandruk, S. // Naukovyi Visnyk Nazionalnogo Universytetu Bioresursiv I pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriya «Pedagogika, Psyhologiya, Filosofiya». Kyiv, Vyp.233.
Day, C., J. Sachs. (2004). Professionalism, Performativity and Empowerment: Discourses in the Politics, Policies and Purposes of Continuing Practice Development. International Handbook of Continuing Professional Development.
Eraut, M. (1994). Development Professional Knowledge and Competence. London: Falmer Press.
Ismat, A. (1992). Professionalizing Teaching: Is There a Role for Professional Development Schools? ERIC Clearinghouse for Teacher Education Washington DC. Access Mode: URL: http://www.ericdigests.org/1992-3/teaching.htm
Leino, J. (1996). Development and Evaluation of Professional Competence / In Ruohotie, P. (Eds). Professional Growth and Development: Direction, Delivery and Dilemmas. Canada and Finland.
Shacklock, G. (1998). Teacher conduct of life. Asia-Pacific Journal of teacher education, Vol. 26 (3).
Shandruk, S. (2016 Contemporary Professional Preparation of Teachers in Ukraine. Naukovi Zapysky Seriya: Pedagogichni Nauky. Kirovohrad, Vyp. 150, 43-47.
Shandruk, S. (2016). Professional Preparation of Teachers in the USA and in Ukraine: Comparative Analysis. Naukovi Zapysky Seriya: Pedagogichni Nauky. Kirovohrad, Vyp.149.
Shandruk, S. (2016). Teacher Education Reform in the USA / Shandruk, S. // Naukovyi Visnyk Nazionalnogo Universytetu Bioresursiv I pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriya «Pedagogika, Psyhologiya, Filosofiya». Kyiv, Vyp.233.
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Шандрук, С. І. (2019). ТЕОРІЯ I ПРАКТИКА ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 73-77. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-73-77
Розділ
Статті