ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПОГЛЯДИ Г. ДЖ. УЕЛЛСА

  • Володимир Аркадійович Василенко Соціально-педагогічний інститут «Педагогічна академія» https://orcid.org/0000-0002-7907-6942
Ключові слова: освіта, школа, коледж, університет, інформаційний зміст освіти, стандартизація, учитель-професіонал, світова держава, освітня реконструкція, всесвітня енциклопедія.

Анотація

У статті розглянуто педагогічну діяльність та погляди видатного англійського письменника-фантаста та соціального мислителя Герберта Джорджа Уеллса за такими аспектами: як шкільного вчителя, журналіста та рецензента, автора науково-популярних творів і статей, дитячого письменника і теоретика кардинальної перебудови суспільства і міжнародних відносин за допомогою універсальної освіти і виховання. Особливу увагу було приділено актуальності ідей і положень педагогічної концепції Г. Дж. Уеллса і перспективам їх застосування у сучасних умовах.

Посилання

Wells H. G. An Englishman looks at the world (The schoolmaster and the empire). – London: Cassell and Company, Ltd., 1914. – 356 p.

Wells H. G. Experiment in autobiography (volume I). – London: Faber and Faber, 1934. – 414 p.

Wells H. G. Floor games. – Boston: Small, Maynard and Company, 1912. – 94 p.

Wells H. G. Little wars. – London: Frank Palmer, 1913. – 111 p.

Wells H. G. Mankind in the making. – London: Chapman & Hall, LD, 1904. – 448 p.

Wells H. G. The outline of history. – New York: Garden City Publishing CO., INC., 1920. – 1200 p.

Wells H. G. The Salvaging of civilization. – New York: The Macmillan Company, 1921. – 205 p.

Wells H. G. What is coming? – New York: The Macmillan Company, 1916. – 294 p.

Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Василенко, В. А. (2019). ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПОГЛЯДИ Г. ДЖ. УЕЛЛСА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 12-15. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-12-15