ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ ТА НЕСТАНДАРТНИХ МЕТОДІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З АЛГЕБРИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з теми дослідження. Окреслено сутність понять «інтеграція змісту математичних задач» та «інтеграція методів розв’язування задач». Розглянуто поняття математичної задачі як найбільше фективного засобу розвитку творчого мислення учнів старших класів. Актуалізовано особливості формування системи нестандартни хметодів розв’язування задач з алгебри в старших классах та організації навчального процесу в цих классах із включенням до нього системи нестандартних задач. Наведено приклади нестандартних задач. Розглянуто спеціальні вправи для навчання школярів способів самостійної діяльності, загальних прийомів розв’язування задач для оволодіння методами наукового пізнання реальної діяльності та прийомами продуктивної розумової діяльності під час розв’язування нестандартних задач.
Посилання
Герасимов И.Г. Научное исследование / Герасимов И.Г. – М., 1972. – 231 с.
Мустафина Р.З. Интеграция в обучении как средство интенсификации подготовки учителя начальных классов: Учебно-методические материалы к спецкурсу для студентов педагогических вузов по специальности «031200 – Педагогика и методика начальных классов» / Мустафина Р.З. – Стерлитамак: Стерлитамакский государственный педагогический институт, 2000. – 81 с.
Федосеев П.Н. Философия и интеграция знания / П.Н. Федосеев //Вопросы философии. – М.,1987. – №7. – С. 16 – 30.
Фридман Л.М., Турецкий Е.Н. Как научить решать задачи / Л.М. Фридман, Е.Н. Турецкий. – М.: Просвещение, 1989. – 48 с.
Чепиков М.Г. Интеграция науки / Чепиков М.Г. – М.: Мысль. – 1981. – 276 с.