РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ФІЗИКИ
Анотація
У представленій статті розкрито питання особливостей використання міжпредметних зв’язків у процесі професійної підготовки бакалаврів фізики у закладах вищої освіти України. Визначено зміст та сутність поняття «міжпредметні зв’язки», розглянуто різні підходи науковців у галузі педагогіки та професійної підготовки майбутніх фахівців з фізики до тлумачення даного поняття; описано класифікації видів міжпредметних зв’язків; проаналізовано науково-педагогічну та методичну літературу з досліджуваної проблеми; розроблено методичні рекомендації щодо використання міжпредметних зв’язків в процесі професійної підготовки бакалаврів фізики; визначено основні засоби та методи ефективної реалізації міжпредметних зв’язків на заняттях з фізики; детально розглянуто використання математичного апарату в процесі навчання фізики в закладах вищої освіти.
Посилання
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 374 с.
Кулагин П. Г. Влияние межпредметных связей на усвоение программного материала в вечерней школе : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук: спец. 13.00.01 “Теория и методика профессионального образования” / Г. П. Кулагин. – М., 1965. – 18 с.
Максимова В. Н. Межпредметные связи в учебно-воспитательном процессе современной школы / В.Н. Максимова. – М. : Просвещение, 1987. – 160 с.
Про Національну доктрину розвитку освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.
Фіцула М. М. Педагогіка : [навч. посіб. для студ. вищ. пед. закладів освіти] / М. М. Фіцула. – К. : Академія, 2000. – 544 с.