МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З КВАНТОВОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація
У статті аналізуються результати науково-педагогічного дослідження з методики навчання фізики у закладах вищої освіти (ЗВО), а саме з проблеми організації та розвитку пізнавальної діяльності студентів під час виконання навчальних дослідницьких завдань і фізичного практикуму з квантової фізики. З цієї метою подаються результати експериментальної перевірки, які свідчать про ефективність і доцільність запропонованого навчально-методичного комплексу у вигляді двох посібників для студентів, програмного продукту «Quantum Physics» та системи індивідуальних завдань, котрі в умовах комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища, ілюструють вагомі педагогічні можливості у самоосвіті і саморозвитку майбутніх учителів фізики і розвивають їхню пізнавальну діяльність.
Посилання
Експеримент на екрані комп’ютера : монографія / Ю. О. Жук, С. П. Величко, О .М. Соколюк та ін. За ред. Ю. О. Жука. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 180 с.
Шульга С. В. Організація індивідуальної роботи студентів засобами ІКТ у підготовці та виконанні лабораторного практикуму з курсу загальної фізики (КВАНТОВА ФІЗИКА) : Навч. посібн. для студентів / Наук. ред. С. П. Величко. – Кропивницький : ПП «Ексклюзив-Систем», 2018. – 142 с.
Шульга С. В. Індивідуальні завдання та навчальні проекти для студентів до лабораторного практикуму з курсу загальної фізики (КВАНТОВА ФІЗИКА) : Навч. посібн. для студентів пед. університетів / С. В. Шульга : наук. ред. проф. С. П. Величко. – Кропивницький : ПП «Ексклюзив-Систем», 2018. – 42 с.
Грабарь М. И. Применение математической статистики в педагогических исследованиях. Непараметрические методы. / Грабарь М. И., Краснянская К. А. – М. : Педагогика, 1977. – 136 с.