ЗАСТОСУВАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ GOOGLE ДЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВЕБ-КВЕСТУ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Анотація
У статті досліджено проектно-технологічну діяльність та особливості її основних етапів. Встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню на уроках трудового навчання технології веб-квесту, як новітнього засобу реалізації методу проектів. Визначено поняття технології веб-квесту як такої, що сприяє організації колективної діяльності учнів під час реалізації методу проектів з будь-якої теми. Розміщення створених веб-квестів у мережі Інтернет дозволяє змотивувати учнів на досягнення найкращих навчальних результатів. Встановлено, що користування сервісами Google сприяють формуванню інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. На прикладі додатка GOOGLE BLOGGER продемонстровано створення веб-квесту в рамках впровадження проектної діяльності на уроках трудового навчання.
Посилання
Волкова Н. В. Формування інформаційної культури студентів індустріально-педагогічних факультетів у процесі фахової підготовки : автореф. дис. …на здобуття наук. ступеня канд. пед. Наук : 13.00.04. Ялта, 2009. 20 с.
Державні стандарти базової і повної середньої освіти / Проект. Освітня галузь «Технологія». Сільська школа України. 2003. №6. С.34–36.
Інформатика. Веб-квест як педагогічна технологія. URL: http://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/index.php/ Інформатика. Веб-квест_як_педагогічна_технологія (дата звернення: 30.03.2019).
Теорія і методика професійної освіти : навч. посіб. / [Курлянд З. Н., Осипова Т. Ю., Гурін Р. С. та ін.] ; за ред. З.Н. Курлянд. К.: Знання, 2012. 390 с.