ЗАСТОСУВАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ ПРИ РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ЗАДАЧ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ З КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК
Анотація
у статті розглядається професійно-орієнтовані задачі з курсу дискретної математики розділу «Теорія графів», які перенесені на мову теорії графів, та зводяться, безпосередньо, до розфарбування графу та пошуку його хроматичного числа. Для майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук тема «Теорія графів» є однією з важливих при вивчені дискретної математики. Ця тема є підґрунтям для формування теоретичного фундаменту в ході вивчення дисциплін циклу професійної підготовки.
Реалізація розв’язку цих задач за допомогою комп’ютерних програм сприяє підвищенню ефективності навчання дискретної математики засобами комп’ютерних технологій та є основою реалізації міждисциплінарних зв’язків вищої математики, дискретної математики та комп’ютерно-орієнтованих дисциплін.
Використання алгоритму розфарбування графу є доцільним для вирішення завдань аграрної галузі.
Посилання
Кирсанов М. Н. Графы в Maple. Задачи, алгоритмы, программы. М. : Физматлит, 2007. 168 с.
Сосницька Н. Л., Іщенко О. А. Змістова компонента математичної підготовки майбутніх фахівців аграрної сфери. Наукові записки. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кропивницький, 2017. Вип. 12. Ч. 1. С. 38-43.
Вікіпедія. Граф (математика). URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Граф_ (дата звернення: 30.03.2019).