ДИНАМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СИЛОВИХ ТРАНСФОРМАТОРІВ

Ключові слова: трансформатор, паралельна робота, зовнішня характеристика, навантаження, напруга

Анотація

В статті  розроблено динамічне моделювання в пакеті MathCad, автоматизований розрахунок характеристик, номінальні струми та напруги первинної і вторинної обмоток силових трансформаторів 10/0,4 кВ. Розраховано залежність змінювання вторинної напруги трансформатора від характеру навантаження. Проведено розрахунки зовнішньої характеристики трансформатора при активно-індуктивному навантаженні і ємнісному навантаженні. Розраховані залежності ккд трансформатора від величини навантаження при різних значеннях cos φ2  .

Визначено економічне навантаження при якому втрати потужності будуть мінімальними, повні втрати енергії за рік в період експлуатації двох силових трансформаторів, які встановлено на ТП 10/0,4 кВ. На базі результатів досліджень розроблена тестова розрахункова курсова робота для магістрантів спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»

Посилання

Блок В. М. Электрические сети и системы. М.: Высшая школа, 1986. 432 с.
Быстрицкий Г. Ф., Кудрин Б. И. Выбор и эксплуатация силовых трансформаторов: учеб. пособие для вузов. М.: Издательский центр «Академия», 2003. 176 с.
Єрмолаєв С. О., Мунтян В. О., Яковлев В. Ф. Експлоатація енергообладнання та залежного автоматизації в системі АПК: підручник. К .: Мета, 2003. 543 с.
Рудницький В. Г. Внутрішньозаводське електропостачання. Курсове проектування: навчальний постібник. Суми: ВТД «Університетска кня», 2006. 153 с.
Романюк Ю. Ф. Електричні системи та мережі: навч. посибник. К .: Знання, 2007. 292 с.
Справочник по исследованию електроснабжения / под. общ. ред. Ю.Г. Барибина, Л.Є. Федорова, М.Г. Зименкова, А.Г. Смирнова. М .: Енергоатомиздат, 1990. 576 с.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Назарова, О. П., & Рожкова, О. П. (2019). ДИНАМІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СИЛОВИХ ТРАНСФОРМАТОРІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(177), 24-28. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/261