ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Анотація
Стаття присвячена проблемі застосування хмарних технологій у контексті навчання англійської мови. Метою статті є обґрунтування методологічних підходів до використання хмарних технологій у вищих навчальних закладах. Завдання дослідження включають виявлення основних видів та форм хмарних технологій, їхніх характеристик та аналіз застосування в освітніх процесах. Розглянуто сутність концепції використання хмарних технологій у навчанні англійської мови. Досліджено та проаналізовано основні форми та їхні характеристики для ефективного використання як під час аудиторної так і позааудиторної роботи студентів. Зазначено не тільки їхні позитивні характеристики, а й їх мотивуючий фактор. Оскільки хмарні технології є прогресивним засобом роботи з інформацією, вони надають можливості вивчення англійської мови за допомогою різних технічних засобів, технологій, форм, дозволяючи користуватися зручними та звичними гаджетами у зручний час. Деякі хмарні технології дозволяють використовувати шкали оцінювання результатів навчання студентів відповідно до встановлених оцінок. Реалізація цього критерію дозволяє викладачеві проаналізувати проведені заняття та виконані завдання, а студентам аналізувати та виправляти свої помилки.
Розглянуто різні види та форми хмарних технологій, а також з’ясовано функціональні характеристики, основними з яких є: розповсюджувати матеріали, завантажувати та ділитися матеріалом, аудіо- та відеофайлами, посиланнями на зовнішні ресурси; керувати завданнями та оцінюванням: створювати, призначати, збирати та оцінювати завдання в цифровому форматі, часто з автоматичним зворотним зв’язком для певних типів; відстежувати прогрес студентів: контролювати індивідуальну та групову успішність, надаючи інформацію про сфери, де студентам може знадобитися більше підтримки; сприяти комунікації: пропонувати форуми, функції чату та дошки оголошень для належної взаємодії між викладачами та студентами, а також між самими студентами; інтегрувати різні інструменти: багато платформ дозволяють інтеграцію інших хмарних програм та інструментів тощо. Хмарні навчальні середовища стають дедалі важливішими у сучасній освіті, надаючи такі переваги, як економія коштів, підвищена гнучкість та покращена масштабованість. Дослідження сприяє знанням про використання хмарних технологій у мовній освіті та підтверджує попередні дослідження переваг навчання з використанням хмарних технологій.
Посилання
Antonenko, N., & Shkola, I., Saliuk, B. (Eds.) (2024). Digital Technologies for Teaching English as a Foreign/Second Language: a collective monograph. Zhytomyr: Yevro-Volyn. URL: https://eprints.zu.edu.ua/38699/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_2024_Final%20ISBN.pdf [in English]
Duterte, J.P. (2024). Technology-Enhanced Lear-ning Environments: Improving Engagement and Learning. International Journal of Research and Innovation in Social Science. 8(10). Pp. 1305–1314. URL: https://doi.org/10.47772/IJRISS.2024.8100111 [in English]
Hasumi, T., & Chiu, M.S. (2024). Technology-enhanced language learning in English language education: Performance analysis, core publications, and emerging trends. Cogent Education, 11(1). URL: https://doi.org.10.1080/2331186X.2024.2346044 [in English]
How cloud-based tools are changing online learning and productivity. URL: https://www.spreeder.com/how-cloud-based-tools-are-changing-online-learning-and-productivity [in English]
Jiang, Zilu & Xu, Zexin & Pan, Zilong & He, Jingwen & Xie, Kui. (2023). Exploring the Role of Artificial Intelligence in Facilitating Assessment of Writing Performance in Second Language Learning. Languages. 8. 247 p. URL: https://doi.org/10.3390/languages8040247 [in English]
Mishchuk, І.М & Halapchuk-Tarnavska, О.М & Yushak, V.M. (2024). The role of innovative technologies in teaching grammar to students. Тrаnscarpathian Philological Studies. 2. Pp. 63-68. URL: https://doi.org.10.32782/tps2663-4880/2024.33.2.11 [in English]
Oleksiuk, V. & Oleksiuk, O. (2020). Methodology of teaching cloud technologies to future computer science teachers. CTE Workshop Proceedings. 7. Pp. 592-608. URL: https://doi.org/10.55056/cte.415 [in English]
Shaikh, F. (2025). Integration of technology into English language teaching investigating the use of technology to enhance English language learning. URL: https://www.researchgate.net/publication/387974670_integration_of_technology_into_english_language_teaching_investigating_the_use_of_technology_to_enhance_english_language_learning [in English]
Slupczynski, M., Sanusi, K.A.M., Majonica, D., Klemke, R., & Decker, S. (2023). Implementing Cloud-Based Feedback to Facilitate Scalable Psychomotor Skills Acquisition. Proceedings of the Third International Workshop on Multimodal Immersive Learning Systems: At the Eighteenth European Conference on Technology Enhanced Learning. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3499/paper5.pdf [in English]
Zhang, C. (2022). Construction and Application of a Cloud Platform for English Teaching Supported by Computer Network Technology. Pp. 1-7. URL: https://doi.org/10.1155/2022/9078457[in English]