ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ
Анотація
Теоретично обґрунтовано та описано основні етапи підготовки майбутніх вчителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників. Метою першого етапу є формування здатностей мислити точно, послідовно, особливостей, уявлень про способи реалізації на практиці; розвитку умінь знаходити логічні помилки. На другому етапі передбачається формування розвиток здатності мислити послідовно, не допускаючи протиріч у своїх міркуваннях. У процесі третього етапу відбувається засвоєння знань та виявлення умінь з удосконалення розв'язку задач засобами математики, спрощення алгоритмів, пошуку вірних алгоритмів розв'язку та прийняттю вірних рішень. На четвертому етапі відбувається розумовий розвиток, пов'язаний із здатністю пошуку нових алгоритмів розв'язання задач. На п'ятому етапі розглядаються особливості формування мислиннєвих операцій у процесі розв'язування задач з програмування.
Посилання
Lavershina, G. Y. (2000). Forming logics culture of senior schoolchildren at the process of learning: Abstract of PhD. dissertation, Theory and methods of professional education, Kryvyi Rig State Pedagogical University, Kryvyi Rig, Ukraine.
Prysiazhniuk, Т. А. (2010). Vykorystannya elementiv strukturnoho lohichnoho myslennya pry vyrishenni zavdan′ za dopomohoyu nyz′korivnevoho proektuvannya [Using elements of structural logical thinking in solving tasks by means of low-level design]. Visnyk of Zhytomyr State University named after Ivan Franko, №49, 110–117.