ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПОЛІТОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Ключові слова: професійна підготовка, політологія, іноземна мова, професійно-орієнтовані методи

Анотація

Сучасна освіта вимагає підготовки фахівців, здатних до інтеграції у глобальний простір та ефективної міжкультурної комунікації. Для майбутніх політологів володіння іноземною мовою є не лише важливою професійною компетенцією, але й необхідним інструментом для аналізу міжнародних відносин, участі в наукових дискусіях та реалізації проектів у сфері політики. Професійно-орієнтовані методи навчання іноземної мови відіграють ключову роль у підготовці висококваліфікованих фахівців, оскільки глобалізація та міжнародна інтеграція вимагають від фахівців високого рівня володіння іноземними мовами та здатності застосовувати їх у професійній діяльності.

У контексті професійно-орієнтованого навчання майбутні політологи зіштовхуються із проблемами, які вимагають негайного вирішення, а саме: інтеграція іноземної мови в професійну підготовку. Завдання полягає в тому, щоб навчити студентів політології не лише володіти іноземною мовою на комунікативному рівні, але й здобути навички застосування мови для вирішення професійних завдань, таких як аналіз міжнародних відносин, комунікація з іноземними партнерами, участь у міжнародних конференціях тощо.

Професійно-орієнтовані методи навчання повинні бути адаптовані до специфіки політологічних дисциплін, враховуючи особливості термінології, культурних аспектів і змісту політичних процесів. Це може включати методи кейс-стаді, проектної діяльності, аналізу реальних міжнародних ситуацій. Оскільки іноземна мова є інструментом для професійної діяльності, важливо створювати ситуації, які мотивують студентів до глибокого вивчення мови через цікаві, реалістичні завдання, що відображають вимоги професії політолога. Використання іноземної мови для аналізу політичних текстів, звітів міжнародних організацій, політичних дискусій вимагає від студентів здатності до критичного мислення, порівняльного аналізу та оцінки різних точок зору. Сучасні технологій відіграють провідну роль у підготовці майбутніх політологів до їхньої професійної діяльності.

Посилання

Сікорська Л. О., Лобода В. А. Особливості використання кейс-методу в процесі викладання англійської мови на немовних спеціальностях. Міжнародний філологічний часопис, 2021. Вип. 12(1). С. 132–136. DOI: http://dx.doi.org/10.31548/ philolog2021.01.132.
Яременко Н. В. Впровадження елементів предметно-інтегрованого навчання для розвитку усного мовлення студентів. Міжнародний філологічний часопис, 2021. Вип. 12(3). С. 145–149. DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2021. 03.145.
Matthew, E. Sociocultural theory and second language development. In: B. Van Patten, & J. Williams (eds.), Theories in Second Language Acquisition: An Introduction, 2015. PP. 207-226.
The use of modern technologies by foreign language teachers: developing digital skills / Biletska I. O. and others. Linguistics and Culture Review, 2021. 5(S2), 16–27. DOI: https://doi.org/10.21744/ lingcure.v5nS2.1327.
Zlatea, S., & Cucui, G. Motivation and performance in higher education. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 2014. PP. 180, 468-476.
Опубліковано
2025-02-10
Як цитувати
Магдюк, О. В., & Школяр, Н. В. (2025). ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПОЛІТОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (217), 276-280. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2025-1-217-276-280