МЕРЕЖІ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ: ВИМОГИ, ОБМЕЖЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ

Ключові слова: фізико-технічні основи медичної радіології; променева діагностика; фахова компетентність лікаря; навчальний процес у медичному університеті; хмаро орієнтоване середовище; хмарні сервіси; відкриті дані; відкритість; гнучкість, адаптивність

Анотація

Статтю присвячено дослідженню можливостей використання засобів мережних технологій у навчальному середовищі медичного університету. Проаналізовано внутрішню організацію інформаційно-освітнього середовища у контексті потреб і вимог променевої діагностики та променевої терапії, визначено роль й місце його складових, встановлені функціональні взаємозв'язки  і взаємозалежність  між його структурними елементами.

Проведено аналіз компонентів і засобів хмаро орієнтованих сервісів за критеріями та показниками, важливими для  їх ефективного використання у методиці навчання променевої діагностики та променевої терапії,  узгодження психолого-педагогічних умов та техніко-технологічних можливостей у відповідності до  цілей  та вимог навчальної дисципліни.

Розроблені підходи до проектування персоніфікованого гібридного  освітнього середовища на базі хмарного сервісу Nextcloud.

Посилання

Белоус І. В, Стучинська Н. В., Ткаченко М. М. Навчання основ променевої діагностики з використанням мережних технологій. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць. Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Вип 21. Кн.3. Том 1 (75). К.: Гнозис 2017. С. 17 – 33.
Биков В. Ю. Хмарні технології, ІКТ-аутсорсинг і нові функції ІКТ підрозділів освітніх і наукових установ. Інформаційні технології в освіті. 2011. № 10. С. 8–23.
Биков В. Ю. Технології хмарних обчислень – провідні інформаційні технології подальшого розвитку інформатизації системи освіти України. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2011. № 6. С. 3–11.
Биков В. Ю. Мобільний простір і мобільно орієнтоване середовище інтернет користувача: особливості модельного подання та освітнього застосування. Інформаційні технології в освіті. 2013. Вип. 17. С. 9–37.
Bykov V., Shyshkina M. Тhe conceptual basis of the university cloud-based learning and research environment formation and development in view of the open science prioritie Valerii Yu. Bykov, Mariya P. Shyshkina. Information Technologies and Learning Tools. 2018. Vol 68 . №6.
Биков В. Ю., Лапінський В. В., Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2012. № 2 (98). С. 3–6.
Шишкіна М. П. Вимоги до електронних засобів підтримки процесу розв’язання фізичної задачі. 15-й зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. 2009. С. 106–109.
Devis W. Nervous States: How Feeling Took Over the World Hardcover – 20 Sep 2018. URL: // www The Guardian/ com (дата звернення: 04.04.2019).
Klug B. What Factors Determine Cloud Computing Adoption by Colleges and Universities? URL: https://www.bc.net/what-factors-determine-cloud-computing-adoption-colleges-anduniversities (дата звернення: 29.04.2015).
Furht B., Escalante А. Handbook of Cloud Computing. Springer Science & Business Media, 2010. 653 p.
Resnick B. Is our constant use of digital technologies affecting our brain health. URL: // www/ vox/com/ science and health 2018/11/28/18102745// (дата звернення: 09.04.2019).
Framework of User-Driven Data Analytics in the Cloud for Course Management / J. Zhang, W. Chandra, Sung Bu, Khoon Kee, J. Vassileva, Looi Chee Kit. Proceedings of the 18th International Conference on Computers in Education.
Як цитувати
Белоус, І. В. (1). МЕРЕЖІ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ: ВИМОГИ, ОБМЕЖЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 40-45. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/204