МЕРЕЖІ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ: ВИМОГИ, ОБМЕЖЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ
Анотація
Статтю присвячено дослідженню можливостей використання засобів мережних технологій у навчальному середовищі медичного університету. Проаналізовано внутрішню організацію інформаційно-освітнього середовища у контексті потреб і вимог променевої діагностики та променевої терапії, визначено роль й місце його складових, встановлені функціональні взаємозв'язки і взаємозалежність між його структурними елементами.
Проведено аналіз компонентів і засобів хмаро орієнтованих сервісів за критеріями та показниками, важливими для їх ефективного використання у методиці навчання променевої діагностики та променевої терапії, узгодження психолого-педагогічних умов та техніко-технологічних можливостей у відповідності до цілей та вимог навчальної дисципліни.
Розроблені підходи до проектування персоніфікованого гібридного освітнього середовища на базі хмарного сервісу Nextcloud.
Посилання
Биков В. Ю. Хмарні технології, ІКТ-аутсорсинг і нові функції ІКТ підрозділів освітніх і наукових установ. Інформаційні технології в освіті. 2011. № 10. С. 8–23.
Биков В. Ю. Технології хмарних обчислень – провідні інформаційні технології подальшого розвитку інформатизації системи освіти України. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2011. № 6. С. 3–11.
Биков В. Ю. Мобільний простір і мобільно орієнтоване середовище інтернет користувача: особливості модельного подання та освітнього застосування. Інформаційні технології в освіті. 2013. Вип. 17. С. 9–37.
Bykov V., Shyshkina M. Тhe conceptual basis of the university cloud-based learning and research environment formation and development in view of the open science prioritie Valerii Yu. Bykov, Mariya P. Shyshkina. Information Technologies and Learning Tools. 2018. Vol 68 . №6.
Биков В. Ю., Лапінський В. В., Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2012. № 2 (98). С. 3–6.
Шишкіна М. П. Вимоги до електронних засобів підтримки процесу розв’язання фізичної задачі. 15-й зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. 2009. С. 106–109.
Devis W. Nervous States: How Feeling Took Over the World Hardcover – 20 Sep 2018. URL: // www The Guardian/ com (дата звернення: 04.04.2019).
Klug B. What Factors Determine Cloud Computing Adoption by Colleges and Universities? URL: https://www.bc.net/what-factors-determine-cloud-computing-adoption-colleges-anduniversities (дата звернення: 29.04.2015).
Furht B., Escalante А. Handbook of Cloud Computing. Springer Science & Business Media, 2010. 653 p.
Resnick B. Is our constant use of digital technologies affecting our brain health. URL: // www/ vox/com/ science and health 2018/11/28/18102745// (дата звернення: 09.04.2019).
Framework of User-Driven Data Analytics in the Cloud for Course Management / J. Zhang, W. Chandra, Sung Bu, Khoon Kee, J. Vassileva, Looi Chee Kit. Proceedings of the 18th International Conference on Computers in Education.