ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ І ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

  • Олена Михайлівна Трифонова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-6146-9844
Ключові слова: методична система, фахівці комп’ютерних технологій, інформаційно-цифрова компетентність, методика навчання фізики, методика навчання технічних дисциплін

Анотація

У сучасних умовах розвитку українського та й світового суспільства на передній план виходить проблема розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін. Саме ці дисципліни є основою науково-технічного прогресу початку ХХІ століття. У статті визначено основні компоненти методичної системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін.

Посилання

Концепції науки. Філософський енциклопедичний словник; В. І. Шинкарук (гол. редкол.). Київ: Абрис, 2002. – 742 с.
Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 № 266: наказ МОНУ від 06 листоп. 2015 р. № 1151. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1460-15 (дата звернення: 08.09.2019).
Садовий М. І. Окремі питання методології методики навчання фізики // М. І. Садовий // Науковий часопис Національного пед. ун-ту імені М. П.  Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Київ, 2010. Вип. 22. – С. 416–422.
Садовий М. І., Трифонова О. М. Організація професійної підготовки фахівців в умовах хмаро орієнтованого навчального середовища // Садовий М. І., Трифонова О. М. // Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівців: матер. доп. та повід. Міжнародн. наук.-практ. конф., 16 верес. 2016 р., Ужгород, 2016. – С. 176–178.
Трифонова О. М. Основні компоненти інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій в умовах цифровізації суспільства // О. М. Трифонова // Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку: матеріали методолог. семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р. / За ред. В. Г. Кременя, О. І. Ляшенка; укл. А. В. Яцишин, О. М. Соколюк. – Київ: НАПН України, 2019. – C. 251–262.
Трифонова О. М. Теоретичні та педагогічні аспекти методичної системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій // О. М. Три-фонова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 2019. – С. 234–238.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Трифонова, О. М. (2019). ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ І ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 123-127. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/184