ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРА В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ

  • Ольга Миколаївна Олексюк Інститут мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка
Ключові слова: інтегративний підхід, освітній кластер, мистецька освіта

Анотація

У статті здійснено теоретичне обґрунтування інтегративного підходу до визначення принципів організації освітнього кластера в мистецькій освіті. Основна увага зосереджується на характеристиці принципів, з-поміж яких: ціннісно-цільова узгодженість діяльності суб’єктів освітнього кластера при збереженні балансу інтересів кожного з них; співпраця учасників кластера по горизонталі і по вертикалі з метою забезпечення освітньої спадкоємності при базовій ролі духовних цінностей; формування освітніх універсалій як умова духовного розвитку суб’єктів та спадкоємності в неперервній мистецькій освіті.

Посилання

Маджуга А. Г., Синицина И. А. Концеп-туальные основы фрактальной педагогики / А. Г. Маджуга, И. А. Синицина. – М, 2016. – 213 с.

Олексюк О. М, Ткач М. М., Бондаренко Л. А. Принцип фрактальної гармонії в духовному саморозвитку музиканта-педагога / О. М. Олексюк, М. М. Ткач, Л. А. Бондаренко // Educational Researcher, 2 (46)., – С. 925– 934. – ISSN 0013-189X.

Олексюк О. М. Комунікативні кластери педагогічного процесу у вищій мистецькій освіті / О. М. Олексюк // Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. – 2013. – № 3 (50). – Додаток 1: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. – Т. 1. – С. 182–185.

Олексюк О. М. Музично педагогічний процес у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. – К.: Знання України, 2009. – 123 с.

Ткач М. М. Універсалії педагогічної культури в структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач // Проблеми сучасної педагогічної освіти. – 2014. – С. 227–233.

Черниш Т. М. Формування універсалій освітньо-гуманітарного дискурсу інформаційного суспільства: теоретико-методологічні виміри / Т. М. Черниш // Освітній дискурс: Випуск 2, частина ІІ: філософські науки. – 2017. – С. 24–38.

Шарай Н. А., Николаева Л. Н., Вдовина Т. В. Образовательный кластер как интегративная система / Н. А. Шарай, Л. Н. Николаева, Т. В. Вдовина // Педагогика. – № 8. – 2014. – С. 20–25.

Опубліковано
2019-11-05
Як цитувати
Олексюк, О. М. (2019). ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО КЛАСТЕРА В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (178), 52-56. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/18