ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ І ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Ключові слова:
фізичний практикум, натурні та віртуальні експерименти, самостійна робота студентів
Анотація
В статті аналізуються питання ролі та завдання фізичного практикуму в курсі загальної фізики для студентів природничих та технічних спеціальностей ВНЗ. Характерною рисою сучасної освіти є швидке зростання обсягу інформації, що надходить і, як наслідок, гостра необхідність підвищення швидкості засвоєння її студентами. Особливо важливе вдосконалення фізичного практикуму як найефективнішої форми пізнавальної діяльності для студентів-першокурсників. Приділена увага формуванню вмінь та навичок творчої самостійної роботи студентів. Розглянута ефективність розвитку фізичного практикуму методами інформаційно-комунікаційних технологій.
Посилання
Національна доктрина розвитку освіти. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:ukped.com/statti/zakoni-z-pitan-osviti / 110.html.
Бушок Г. Ф. Методика преподавания физики в высшей школе / Г. Ф.Бушок, Е. Ф.Венгер. – К.: Наукова думка, 2000. – 415 с.
Величко С. В. Фізичний практикум з курсу загальної фізики для студентів нефізичних спеціальностей / С. В. Величко, Е. П. Сірик // Наукові записки Бердянського держ. пед. університету, серія: Педагогічні науки. – 2017. – вип.2 – С.183–188.
Осадчук Л.А. Методика преподавания физики. Дидактические основы / Л. А. Осадчук. – К.: Вища школа, 1984. – 350 с.
Лавренина А. Н. Лабораторный практикум по физике в аспекте формирования системы знаний, учений и навыков / А. Н. Лавренина, Н. Г. Леванова // Современные концепции научных исследований. – М.: 2015. – №6(15). – С. 105–108.
Кияновский А. М. Лекция – одна из основных форм организации учебного процесса при изучении курса общей физики / А. М. Кия-новский. – Сборник научных трудов SWorld. – 2016. – T. 4, № 2. – С. 32– 38.
Кияновский А. М. Лекционный эксперимент – неотъемлемая часть курса общей физики в высших учебных заведениях / А. М. Кияновский. – Сборник научных трудов SWorld. – 2014. – Т. 12, № 3. – С. 44–48.
Абдурахманова А. Х. Информационные технологи обучения в курсе общей физики в техническом ВУЗе [электронный ресурс] / А. Х. Абдурахманова, url://ifets.ieee.org/russian/depsitory/v13-і3/htme/2r.htm
Морозов А. Н. Организация физического практикума в техническом университете / А. Н. Морозов, О. С. Еркович, С. Л. Тимченко, М. Л. Поздышев // Физическое образование в вузах. – М.: 2014. – Т. 20, № 3. – С. 3–16.
Бушок Г. Ф. Методика преподавания физики в высшей школе / Г. Ф.Бушок, Е. Ф.Венгер. – К.: Наукова думка, 2000. – 415 с.
Величко С. В. Фізичний практикум з курсу загальної фізики для студентів нефізичних спеціальностей / С. В. Величко, Е. П. Сірик // Наукові записки Бердянського держ. пед. університету, серія: Педагогічні науки. – 2017. – вип.2 – С.183–188.
Осадчук Л.А. Методика преподавания физики. Дидактические основы / Л. А. Осадчук. – К.: Вища школа, 1984. – 350 с.
Лавренина А. Н. Лабораторный практикум по физике в аспекте формирования системы знаний, учений и навыков / А. Н. Лавренина, Н. Г. Леванова // Современные концепции научных исследований. – М.: 2015. – №6(15). – С. 105–108.
Кияновский А. М. Лекция – одна из основных форм организации учебного процесса при изучении курса общей физики / А. М. Кия-новский. – Сборник научных трудов SWorld. – 2016. – T. 4, № 2. – С. 32– 38.
Кияновский А. М. Лекционный эксперимент – неотъемлемая часть курса общей физики в высших учебных заведениях / А. М. Кияновский. – Сборник научных трудов SWorld. – 2014. – Т. 12, № 3. – С. 44–48.
Абдурахманова А. Х. Информационные технологи обучения в курсе общей физики в техническом ВУЗе [электронный ресурс] / А. Х. Абдурахманова, url://ifets.ieee.org/russian/depsitory/v13-і3/htme/2r.htm
Морозов А. Н. Организация физического практикума в техническом университете / А. Н. Морозов, О. С. Еркович, С. Л. Тимченко, М. Л. Поздышев // Физическое образование в вузах. – М.: 2014. – Т. 20, № 3. – С. 3–16.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Кияновський, О. М. (2019). ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ І ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 81-85. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/175
Розділ
Статті