РЕГУЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Ключові слова:
професійна підготовка фахівців, дошкільна освіта, Велика Британія, неперервна освіта, система нормативно-правового регулювання освіти, документи про освіту
Анотація
Система професійної підготовки фахівців дошкільної освіти у Великій Британії у системі неперервної освіти та розроблення положень про навчання і опіку дітей забезпечується системою нормативно-правового регулювання освіти, яка представлена документами про освіту: законами, указами, постановами тощо, що розробляються відповідно до положень Конституції та Основного закону про освіту країни.
Посилання
Мельник Н. І. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки дошкільних педагогів у країнах Західної Європи): дис. ... д-ра пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»; 13.00.08 «Дошкільна педагогіка» / Мельник Наталія Іванівна; Уманськ. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2017. – 622 с.
CoRe: Competence Requirements in Early Childhood Education and Care : Public open tender EAC 14/2009 issued by the European Commission Directorate-General for Education and Culture : Research Documents [September 2011] / University of East London, Cass School of Education and University of Ghent, Department for Social Welfare Studies. – [London ; Ghent : s. n.], 2011. – 175 р.
Вишневська, Ева. Професійна підготовка вчителів у Польщі на тлі європейського інтеграційного процесу: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Вишневська Ева; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2015. – 512 с.
Прокопчук, О. І. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти у Великій Британії: дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Прокопчук Ольга Ігорівна; Кіровоградський держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. – Кіровоград, 2016. – 215 с.
Коваленко С. М. Велика Британія обирає корисну освіту: вплив ринкових механізмів на державну політику реформування англійської системи освіти дорослих / С. М. Коваленко // Гуманітарні науки. – 2003. – № 2. – С. 73–79.
Саргсян А. Л.. Реформування системи вищої освіти Великобританії в кінці XX – на початку XXI століття: дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Саргсян Асмик Людвиговна; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2009. – 216 c.
Muriel Egerton &A. H. Halsey. Trends by Social Class and Gender in Access to Higher Education in Britain // Journal Oxford Review of Education Volume 19, 1993 – P. 183–196.
CoRe: Competence Requirements in Early Childhood Education and Care : Public open tender EAC 14/2009 issued by the European Commission Directorate-General for Education and Culture : Research Documents [September 2011] / University of East London, Cass School of Education and University of Ghent, Department for Social Welfare Studies. – [London ; Ghent : s. n.], 2011. – 175 р.
Вишневська, Ева. Професійна підготовка вчителів у Польщі на тлі європейського інтеграційного процесу: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Вишневська Ева; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2015. – 512 с.
Прокопчук, О. І. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти у Великій Британії: дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Прокопчук Ольга Ігорівна; Кіровоградський держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. – Кіровоград, 2016. – 215 с.
Коваленко С. М. Велика Британія обирає корисну освіту: вплив ринкових механізмів на державну політику реформування англійської системи освіти дорослих / С. М. Коваленко // Гуманітарні науки. – 2003. – № 2. – С. 73–79.
Саргсян А. Л.. Реформування системи вищої освіти Великобританії в кінці XX – на початку XXI століття: дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Саргсян Асмик Людвиговна; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2009. – 216 c.
Muriel Egerton &A. H. Halsey. Trends by Social Class and Gender in Access to Higher Education in Britain // Journal Oxford Review of Education Volume 19, 1993 – P. 183–196.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Іванова, В. В. (2019). РЕГУЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 74-77. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/172
Розділ
Статті