ІНШОМОВНА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація
У статті розглянуто сутність і специфіку іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю. Здійснено аналіз останніх публікацій з теми, розкрито особливості іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю. З огляду на економічні, суспільні зміни схарактеризовано специфіку іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю. Визначено, що іншомовна професійна компетентність майбутніх фахівців педагогічного профілю – це сукупність науково-теоретичних знань, практичних умінь та навичок, мотивацій, які забезпечують результативність ведення іншомовної професійної діяльності.
Посилання
Компетентність – вимога сучасності / А. Б. Татаренко // Світло. – 1996. –№1. – С. 57– 64.
Микитенко Н. О. Формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців у процесі вивчення іноземної мови для спеціальних цілей / Н. О. Микитенко // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень в умовах глобалізаційних процесів», 15–16 жовтня 2009 р. – Тернопіль: ТНЕУ, 2009. – С. 207–208.
Микитенко Н. О. Методологічні основи формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей / Н. О. Микитенко // Педагогічний альманах: Зб. наук. праць. – Херсон: РІПО, 2011. – Вип. 11. – С. 176–187.
Сідун М. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання навчальних ситуацій / М. М. Сідун // Матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Перший крок у науку». – Луганськ, 2010. – Том 3. – С. 162–166.
Сідун М. М. Формуючи професійну компетентність майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / М. М. Сідун // Науково-методичний журнал «Іноземні мови в навчальних закладах». – Київ, 2008. – № 4 (32). – С. 118–124.