ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
інклюзивне навчання, діти, освіта, розвиток, спеціальна освіта
Анотація
У статті розглянуто інклюзивне навчання, що є основою і найбільш ефективною формою здобуття якісної освіти людьми з особливими потребами. Виділено Основні принципи інклюзивного навчання. Взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та іншими дітьми в інклюзивних класах сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків. В гуманістичній інтерпретації мета спеціальної освіти полягає у включенні людини в широкі соціальні стосунки з урахуванням її особистісного розвитку та індивідуальних потреб.
Посилання
Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен: науково-допоміжний бібліографічний покажчик / уклад.: І. О. Железняк, В. В. Косенко, Н. А. Чайка; передмова Н. А. Чайки. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Мака-ренка, 2013. – 208 с.
Чайковський М. Є. Досвід впровадження інклюзивного навчання в університеті «Україна». Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – № 2. 2010. – С. 8–11.
Клімчук В. А., Чайковський М. Є. Впровадження інклюзивного навчання в Україні. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – №1 (9). 2014. – С. 52–55.
Четверікова Н. В. Проблема педагогічної майстерності вчителя в умовах інклюзивної освіти URL: http://lib.iitta.gov.ua/
Основи інклюзивної освіти. Навчаль-но-методичний посібник: / за заг. ред.. Колупаєвої А. – А. К: «А. С. К.», 2012. – 308 с.
Садова І. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 14. 2015. – С. 313–318.
Чайковський М. Є. Досвід впровадження інклюзивного навчання в університеті «Україна». Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – № 2. 2010. – С. 8–11.
Клімчук В. А., Чайковський М. Є. Впровадження інклюзивного навчання в Україні. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – №1 (9). 2014. – С. 52–55.
Четверікова Н. В. Проблема педагогічної майстерності вчителя в умовах інклюзивної освіти URL: http://lib.iitta.gov.ua/
Основи інклюзивної освіти. Навчаль-но-методичний посібник: / за заг. ред.. Колупаєвої А. – А. К: «А. С. К.», 2012. – 308 с.
Садова І. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 14. 2015. – С. 313–318.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Кучай, О. В., Шинкарук, В. Д., & Біда, О. А. (2019). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 32-34. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/151
Розділ
Статті