ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ РІЗНИХ ПРОФІЛІВ

  • Інна Віталіївна Шелудько Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка https://orcid.org/0000-0001-5424-8085
Ключові слова: професійно-технічна освіта, мобільність, педагоги професійного навчання, інноваційні технології, ключові компетенції

Анотація

У статті розглядаються проблеми формування професійної мобільності учнів професійно-технічних навчальних закладів різних профілів. Доведено необхідність покращення підготовки педагогів професійного навчання виходячи зі специфіки їх професійної спрямованості. Розглядаються основні теоретичні питання підготовки майбутніх педагогів професійного навчання в умовах інноваційних технологій.

Посилання

Благосмислов О. С. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя технологій до викладання варіативних модулів художнього спрямування / О. С. Благосмислов, І. В. Шелудько // Збірник статей Глухівського державного педагогічного ун-ту. – Серія: Педагогічні науки. – Глухів: РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2015. – № 27. – С. 21–25.
Вульфсон Б. Л. Стратегия развития образования на Западе на пороге XXI ВЕКА / Б. Л. Вульфсон. – М.: Изд-во УРАО, 1999. – 208 с.
Зязюн І. Процеси модернізації сучасної педагогічної освіти в Україні / І. Зязюн // Професійна освіта: педагогіка і психологія: польсько-український журнал / за ред. Т. Левовацького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова – Київ: AJD, 2006. – Вип. VIII. – С. 105–115.
Капранова В. А. Сравнительная педагогіка: Школа и образование за рубежом / В. А. Ка-пранова. – М.: Новое знание, 2004. – 420 с.
Sheludko Inna Achievements in Training of Future Technology Teachers: European Experience / Inna Sheludko // Comparative professional Pedagogy. – 2015. – Vol. 5. – Issue 2. – P. 92–96.
Шелудько І. В. Фахова підготовка педагогів професійного навчання в умовах інноваційних технологій як педагогічна проблема / І. В. Ше-лудько // Молодь і ринок. – 2017. – №6 (149). – С. 124–130.
Sheludko Inna. Experience in Use of Project Method During Technology Lessons in Secondary Schools of the USA / Inna Sheludko // Comparative professional Pedagogy. – 2015. – Vol. 5. – Issue 3. - P. 70–74.
Шелудько І. В. Роль інтегрованих спецкурсів до підготовки майбутніх учителів технологій / І. В. Шелудько // Збірник статей Кіровоградського державного педагогічного ун-ту імені Володимира Винниченка. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – № 132. – С. 159–162.
Опубліковано
2019-10-28
Як цитувати
Шелудько, І. В. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ РІЗНИХ ПРОФІЛІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (182), 168-171. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/133