ТРЕНІНГ-ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
У статті автор розглядає ігрові технології в процесі хореографічного навчання дітей молодшого шкільного віку. Реалізацією даних технологій ттренінг-гра, який дозволяє розкрити й розвинути творчі здібності дітей, які займаються хореографією та сформувати в них хореографічні вміння та навички. Визначено значення та складові тренінгу-гри, його цілі та можливі результати у педагогічному процесі.
Посилання
Агапова І., Давидова М. Театральні тренінги для маленьких артистів: розвиваючі вправи, тренінги, сценарії. К., 2011. 100 с.
Зайцев В. П. Майстерність артиста і ведучого: навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. К.: НАКККіМ, 2016. 233 с.
Захаров Р. В. Сочинение танца: страницы педагогического опыта. М.: Искусство, 2005. 245 с.
Полякова Э. А. Театральный тренинг как средство развития актерских способностей исполнителей в детском хореографическом коллективе. Иркутск, 2012. 86 с.
Станиславский К. С. Работа актера над собой в творческом процессе переживания: дневник ученика. СПб.: Прайм-Еврознак, 2008. 478 с.
Шихматов Л. М. Сценічні етюди. К.: Мистецтво, 1968. 180 с.