ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СПОСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Анотація
У статті розглядається актуальна проблема організації науково-дослідницької діяльності у сучасній школі. Зазначено шляхи активізації творчої та пізнавальної діяльності учнів, формування у них дослідницьких умінь та навичок.
Посилання
Македонова Л. Використання дослідів на уроках природознавства в початковій школі [за заг. ред. О.В. Стребної]. Тернопіль: Мандрівець, 2012. 128 с.
Разагатова Н. А. Залучення молодших школярів у навчально-дослідну діяльність. М., 2002. С. 124.
Савенков О. І. Зміст і організація дослідного навчання школярів. М.: «Вересень», 2003. С. 204.
Савенков О. І. Психологічні основи дослідницького підходу до навчання. М.: Просвещение, 2006. 434 с.
Семенова Н. А. Дослідницька діяльність учнів. Початкова школа. 2006. № 2. С. 45-49.
Семенова Н. А. Місце дослідницької діяльності молодших школярів у сучасному освітньому процесі. Томськ: Видавництво ТГПУ, 2002. С. 59-62.