ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СПОСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  • Аліна Миколаївна Мартін Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-8886-2585
Ключові слова: дослідницька діяльність, творчість, пізнавальна активність, інтелектуальні здібності, молодші школярі

Анотація

У статті розглядається актуальна проблема організації науково-дослідницької діяльності у сучасній школі. Зазначено шляхи активізації творчої та пізнавальної діяльності учнів, формування у них дослідницьких умінь та навичок.

Посилання

Македонова Л. Використання дослідів на уроках природознавства в початковій школі [за заг. ред. О.В. Стребної]. Тернопіль: Мандрівець, 2012. 128 с.

Разагатова Н. А. Залучення молодших школярів у навчально-дослідну діяльність. М., 2002. С. 124.

Савенков О. І. Зміст і організація дослідного навчання школярів. М.: «Вересень», 2003. С. 204.

Савенков О. І. Психологічні основи дослідницького підходу до навчання. М.: Просвещение, 2006. 434 с.

Семенова Н. А. Дослідницька діяльність учнів. Початкова школа. 2006. № 2. С. 45-49.

Семенова Н. А. Місце дослідницької діяльності молодших школярів у сучасному освітньому процесі. Томськ: Видавництво ТГПУ, 2002. С. 59-62.

Опубліковано
2022-05-30
Як цитувати
Мартін, А. М. (2022). ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СПОСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (204), 201-204. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-204-201-204