ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Анотація
У статті розглядаються питання застосування інтерактивних методів навчання на заняттях з української мови як іноземної для підвищення ефективності та якості навчання студентів-іноземців.
Автори зазначають, що використання інтерактивних технологій на заняттях із мови навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності іноземних студентів, розвиває у них комунікативні навички та вміння міжособистісного, навчально-професійного та міжнаціонального спілкування, підвищує загальний рівень володіння українською мовою.
Посилання
Бацевич Ф.С. Основи комунікативної лінгвістики: Підручник. Київ: Академія, 2004. 344 с.
Башкір О.І. Активні й інтерактивні методи навчання у вищій школі. Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». Харків, 2018. Вип. 60. С. 33-44.
Горошкіна О.М. Особливості використання інтерактивних методів навчання української мови. Українська мова і література в школі. 2013. №3. С. 7-10.
Кайдалова Л.Г., Тимощук Г.В. Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів на основі використання інтерактивних методів навчання. Матеріали методол. семінару «Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації». Ч.2. Київ: Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014. С. 78-82.
Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: науково- методичний посібник. Київ, 2006. 192 с.