ФОРМУВАННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДАХ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
Ключові слова:
інклюзія, інклюзивна освіта, діти з обмеженими можливостями здоров'я
Анотація
У статті розглянуто особливості впровадження сучасної системи освіти для дітей з особливими освітніми потребами в заклади з інклюзивною формою навчання; окреслено сутність понять інклюзії та інклюзивного навчання; обґрунтовано сутність сучасних форм навчання дітей з особливими освітніми потребами в в закладах з інклюзивною формою навчання; розкрито сутність та принципи процесів інклюзії в сучасній освіті.
Посилання
Особливі діти в закладі і соціальному середовищі: О. В. Гаврилов Навчальний посібник. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – 308 с.
Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник / Кол. авторів: А. А. Колупаєва., Н. З Софій., Ю. М. Найда та ін. За заг. ред. Л. І. Даниленко., – К.: 2007. – 128 с.
Максимова Н. Ю. Основи дитячої патопсихології: Навч. посібник для студ. / Н. Ю. Максимова, К. Л. Мілютіна, В. М. Піскун; Міжнародний Фонд «Відродження»; Програма «Трансформація гуманітарної освіти в Україні». – К. : Перун, 1996. – 463 с.
Дятленко Н. М. Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посіб-ник / Н. М. Дятленко, Н. З. Софій, О. В. Марти-нчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Вой-цехівського. – К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 172 с.
Колупаєва А. А. Діти з особливими потребами та організація їх навчання / А. А. Колу-паєва, Л. О. Савчук – К.: «АТОПОЛ» – 2011. – 273 с.
Основи інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. А. А. Колупаєвої. – К. : А. С. К., 2012. – 308 с.
Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник / Кол. авторів: А. А. Колупаєва., Н. З Софій., Ю. М. Найда та ін. За заг. ред. Л. І. Даниленко., – К.: 2007. – 128 с.
Максимова Н. Ю. Основи дитячої патопсихології: Навч. посібник для студ. / Н. Ю. Максимова, К. Л. Мілютіна, В. М. Піскун; Міжнародний Фонд «Відродження»; Програма «Трансформація гуманітарної освіти в Україні». – К. : Перун, 1996. – 463 с.
Дятленко Н. М. Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посіб-ник / Н. М. Дятленко, Н. З. Софій, О. В. Марти-нчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Вой-цехівського. – К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 172 с.
Колупаєва А. А. Діти з особливими потребами та організація їх навчання / А. А. Колу-паєва, Л. О. Савчук – К.: «АТОПОЛ» – 2011. – 273 с.
Основи інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. А. А. Колупаєвої. – К. : А. С. К., 2012. – 308 с.
Опубліковано
2019-08-28
Як цитувати
Нагорна, О. В. (2019). ФОРМУВАННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДАХ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 194-197. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/120
Розділ
Статті