ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ
Анотація
У статті розглядається проблема обґрунтування і реалізації педагогічних й психологічних основ управління працівниками сучасної організації. Продемонстровано, що широкий спектр управлінської діяльності, пов'язаний з дією керівника на працівників, здійсненням мотивування, навчання, виховання, професійної підготовки і особистісного розвитку як самого керівника, так і працівників, належить до предметного поля педагогічної науки.
Посилання
Петровский А. В. Личность. Деятельность. Коллектив. М. Политиздат, 1982. 255 с.
Слюсаревський М. Наукові уявлення про складові психіки великих груп: спроба інвентаризації”. Наукові студії із соціальної та політичної психології. 2018. № 41(44). С. 126–156.
Уманский Л.И. Психология организаторской деятельности школьнков. М. Просвещение, 1960. 160 с.
Levine J. M. (Еd.). Group Processes. New York: Psychology Press, 2013.
Forsyth D. R. Group dynamics. 6th ed. Belmont: Wadsworth Cengage Learning, 2014.