ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація
Стаття присвячена проблемам використання інтернет-технологій в освітньому процесі при підготовці студентів спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології).
На основі аналізу різних наукових, інформаційних джерел встановлено, що, на сьогодні, існує значна кількість інтернет-сервісів, котрі можна успішно використовувати для інтенсифікації освітнього процесу при навчанні студентів.
Зокрема, використання Інтернет-технологій в освітньому процесі може відбуватися за такими напрямами: розробка дидактичних та методичних матеріалів; робота з соціумом (суспільством, як цілісною соціальною системою); формування та розвиток фахової компетентності майбутніх педагогів; розвиток управлінської діяльності в системі освіти та ін. Використання, описаних в публікації серверів, створює можливості майбутнім інженерам-педагогам значно покращити свої знання в галузі цифрових технологій, навчитися розробляти дидактичні матеріали для учнів й готувати себе до майбутньої професійної діяльності.
Посилання
Стандарт вищої освіти України. Другий (магістерський) рівень, галузь знань 01 – Освіта / Педагогіка, спеціальність – 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). Київ: МОН, 2020 ttps://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni standarty/2020/11/20 (дата звернення: 26.11.2021).
Шлянчак С.О. Використання соціальних сервісів інтернет у навчальній діяльності студентів. Інформаційні технології в освіті. 2016. № 3 (28). С. 84 – 93.
Koretska V.O., Shlianchak S.O. Use of moodle-based informational technologies for test tasks analysis. Information technologies and learning tools. 2017. №62 (6). P.130-139.
Яшанов С.М. Практикум з освітніх Інтернет-технологій: навчально-методичний посібник для вищих педагогічних навчальних закладів. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. 463 с.