ВИВЧЕННЯ ЗАКОНУ КУЛОНА ЗА ДОПОМОГОЮ НОВІТНЬОГО ОБЛАДНАННЯ «PHYWE»

Ключові слова: фізичний експеримент, новітнє обладнання, закон Кулона, дослідження, система «Кобра 3»

Анотація

У даній статті розглянуто експериментальне вивчення закону Кулона за допомогою сучасного комплекту з фізики німецької фірми «PHYWE». Обробка результатів фізичного експерименту здійснювалася за допомогою системи «Кобра 3» (виведення результатів на екран персональних комп’ютерів, побудова графік різних залежностей тощо). Використання досліджень, що розглянуті у даній статті, є досить ефективним у частині формування компетентності, що спрямована на використання здобутих знань. Учень, виконуючи досліди, забезпечує сучасне і грамотне коригування життєвих уявлень, набуває безцінного життєвого досвіду.

Посилання

Садовий М.І., Трифонова О.М. Перспективи застосування ІКТ при навчанні фізики для підвищення якості освіти. Вища освіта України. Луцьк, 2013. № 2 (додаток 2). C. 428–434.
Слюсаренко В.В., Садовий М.І. Вивчення коливань зв’язаних маятників за допомогою новітнього обладнання «PHYWE». Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. Вип. 12, Ч.2. С. 103–110.
Слюсаренко В.В. Експериментальне вивчення явищ у коливальному контурі за допомогою новітнього обладнання «PHYWE». Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. Вип. 11, Ч.3. С. 88–92.
Слюсаренко В.В., Садовий М.І. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з електрики та магнетизму із новітнім обладнанням «PHYWE». Кіровоград: Сабоніт, 2013. 40 с.
Слюсаренко В.В. Фізичний експеримент в навчально-виховному процесі. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2013. Вип. 121; Ч.1. С. 122–126. (КДПУ ім. В. Винниченка).
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Слюсаренко, В. В. (2021). ВИВЧЕННЯ ЗАКОНУ КУЛОНА ЗА ДОПОМОГОЮ НОВІТНЬОГО ОБЛАДНАННЯ «PHYWE». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 124-127. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-124-127