МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

  • Микола Ілліч Садовий Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6582-6506
  • Олена Олександрівна Пташко «Кропивницький інженерний фаховий коледж Центральноукраїнського національного технічного університету» https://orcid.org/0000-0002-5994-5469
Ключові слова: креативність, компетентність, креативні технології, креативне мислення

Анотація

Проблема формування креативного мислення здобувачів фахової передвищої освіти значно актуалізувалася в ході реалізації концепції нової української школи, коли важливим чинником успіху студента коледжу або технікуму стає його здатність до самовдосконалення та саморозвитку.Одним із шляхів вирішення проблеми є використанні креативних технологій ,нестандартних підходів, нових методів діяльності та моделей мислення. Тому виникла потреба розглянути методику формування креативного мислення, застосування креативних технологій у студентів фахової передвищої освіти при вивченні фізики.

Посилання

Андрієвська В.В. Креативність. Енциклопедія освіти. Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. К.: Юрінком Інтер. 2008. С. 432
Бевз А.В. Особливості формування професійної компетентності фахових молодших бакалаврів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2020. №. 191. С. 212–216.
Гарднер Г. Структура разума: теория множественного интеллекта. М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2007. 512 с.
Зязюн І.А. Синергетичні параметри педагогіки як детермінанти креативного навчання. Креативна педагогіка. 2012. №. 5. С. 7–14.
Моляко В.О. Чи можна навчити творчості. Обдарована дитина. 1998. №2. С. 3
Павленко В.В. Креативність учителя як чинник розвитку педагогічної творчості. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. 2015. С. 145–150.
Садовий М.І. Особливості методики професійно спрямованого навчання загальноосвітніх дисциплін у закладах фахової передвищої освіти. Наукові записки. Серія: педагогічні науки. 2021. Вип. 198. С. 55–59.
Садовий М.І., Трифонова О. М. Методичні проблеми створення засобів діагностики знань студентів. Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. 2016. №. 71 (1). С. 64–69.
Сологуб А. Технологія креативного навчання. Управління освітою. 2006. 11(131) червень. С. 4–5.
Ткаченко Л. Креативність і творчість: сучасний контент. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. 2014. №. 1. С. 138–144.
Федотова Т.В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості. Практична психологія та соціальна робота. 2007. №9. С. 60-65.
Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Садовий, М. І., & Пташко, О. О. (2021). МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (201), 28-31. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-28-31