ВПЛИВ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ В ПЕРІОД ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Анотація
У статті розглядаються проблеми професійної адаптації як процесу та результатів становлення індивіда; використання навчально-педаггічних ситуацій в період професійної адаптації; становлення компетенції як інтегральної здатності вирішувати конкретні проблеми; визначаються критерії та показники, що відображають відповідність професійно-особистісного розвитку вимогам професії; значення та вплив проблемних ситуацій в процесі підготовки майбутніх соціальних працівників.
Посилання
Бербешкина З. А. Этика социального работника // Теория и практика социальной работы: проблемы, прогнозы, технологии. – М., 2007. – 212 с.
Васюта О. І. Вимоги до освітнього стандарту з соціальної роботи згідно Національної рамки кваліфікацій [Електронний ресурс] / Васюта О. І. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua.
Веретенко Т. Г. Вступ до спеціальності: соціальна педагогіка. Модуль 2: навч. посіб. / Т. Г. Веретенко, О. М. Денисюк. – К.: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011. – 124 с.
Завадська Л.М. Технології професійної діяльності соціального педагога. Навчальний посібник для ВНЗ / Л.М.Завацька.-К.: Видавничий Дім «Слово», 2008.-240 с.
Лукашевич М. П. Соціальна робота: (теорія і практика): підручник / М .П. Лукашевич, Т.В. Семигіна. – К. : Каравела, 2009. – 368 с.
Поліщук В. А. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: зарубіжний досвід: посібник / Поліщук В. А. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. – 184 с.
Троценко Н. Є. Професійне самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах: дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.05 «Соціальна педагогіка» / Троценко Наталія Євгенівна. – Луганськ, 2012. – 243 с.