РОЗВИТОК КОГНІТИВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СФЕРИ СУБ’ЄКТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗОРІЄНТОВАНИХ НА ОПАНУВАННЯ ВМІНЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Ключові слова: розвиток когнітивно-інтелектуальної сфери, суб’єкти педагогічної діяльності, інформаційно-управлінський менеджмент, підходи, технології, проектна діяльність, система післядипломної освіти

Анотація

Показано розвиток когнітивно-інтелектуальної сфери суб’єктів педагогічної діяльності, зорієнтованих на опанування вмінь застосування інформаційно-управлінського менеджменту. Виокремлено підходи, засновані на стимулюванні слухачів до самостійного пошуку способів, форм і варіантів розв’язання завдань. Наголошено на складниках ефективної роботи групи які є такі: природний і відвертий характер комунікацій; спрямованість діяльності на вирішення поставлених цілей і завдань шляхом співпраці; рухливість ролей і регламентів роботи; максимальне використання здібностей членів групи; готовність до самовдосконалення, вияв ініціативи, прагнення до нового; рівнозначна відповідальність за виконану роботу.

Посилання

Бєлікова Ю. (2014) Проектна технологія як особливий компонент. Відкритий урок: розробки, технології, досвід. 11. 20–22.

Голубцова І. А. (2007) Впровадження інтерактивних технологій. Організація навчально-виховного процесу. 9. 159–174.

Львов М. С. Співаковський О. В., Щедролосьєв Д. Є. (2012) Інформаційна система управління вищим навчальним закладом як платформа реалізації управління академічним процесом. Вісник Харківського університету. Серія «Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління». 1. 1–21.

Немов Р. С. (1994) Психология. Кн. 2. Психология образования. Москва: Просвещение. 268.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; под ред. Е. С. Полат. Москва: Академия, 2002. 272 с.

Погоріла Н. І. (2017) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх агротехніків у аграрних коледжах: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ. 236.

Танцоров С. (1997) Групповая работа в развивающем образовании: исследовательская разработка для учителя. Рига: Педагогический центр «Эксперимент». 44.

Опубліковано
2022-02-07
Як цитувати
Сігетій, І. П. (2022). РОЗВИТОК КОГНІТИВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СФЕРИ СУБ’ЄКТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗОРІЄНТОВАНИХ НА ОПАНУВАННЯ ВМІНЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (203), 133-136. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-203-133-136